Wednesday, July 25, 2012

Back with good news.

So, I´m back from our cottage.
With amazing news!
I got accepted to Comenius University for journalism!
So I´m moving to Bratislava from September.
Kinda scary. :)
So I have to enjoy my summer until that for sure!


Takže, som späť z našej chaty.

So skvelou správou!
Som prijatá na magisterské štúdium žurnalistiky na Univerzite Komenského!
Takže sa od septembra sťahujem do Bratislavy.
Trošku strašidelné.
Ale to znamená, že si dovtedy musím poriadne užiť leto.











Dress - Oasap
Earrings - Oasap
Jacket - Secondhand
Bag - Mango
Shoes - Mixer
Snake Bracelet - VJ Style
Gold Bracelet - Vintage
Ring - Gate


20 comments:

  1. Džízs!!!! GRATULUJEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!! nemusím ti pripomínať čo to pre nás bude znamenať :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. No prinajmenšom RICH BITCH na bomby :D :D

      Delete
  2. WOW, gratulujem!

    ReplyDelete
  3. ou aká novinka, blahoželám :) ale budeš mi tu chýbať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj Ty mne, ale veď dojdeš do BA za mnou ;)

      Delete
  4. satky aj bundicka uzasne!

    ReplyDelete
  5. tak to moc gratuluju!!!!! a moc ti to sluší, hlavně se mi líbí ta kabelka :)

    ReplyDelete
  6. gratulujeém!!!to je paráda!
    a pekná naušnica, len si pekne užívaj!!

    ReplyDelete
  7. Gratulujem!!! Konecne ma prides navstivit ;)

    ReplyDelete
  8. Gratulujem!!! Takze ma konecne prides navstivit ;)
    N

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak toto je viac, než len isté ;P

      Delete
  9. Nice outfit :) You have a new follower, hope you visit my blog too :P
    annadespinawilddesires.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. slečna, gratulujem Vám!!! (o tom, že Ti to znova pristane nejdem ani básniť...)

    dúfam teda, že sa od septembra niekedy vidíme ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patrik, určite! A dúfam, že aj na dlhšie, ako len na 5 min v H&Mku :D

      Delete
  11. ďakujem Vám všetkým za milé komentáre ;)

    ReplyDelete
  12. Jéé to se mi moc líbí, sluší ti to! :))

    ReplyDelete