Monday, July 09, 2012

Pohoda 2012

I got back from Pohoda yesterday.
It was really exhausting but absolutelly worth it!
The temperature was around 40°C in the sun so I´m a little burnt. 
We also had a huge storm on Friday but the best day was Saturday for sure- the names like Totally Enormous Extinct Dinosaurs and Chase&Status say it all. I have never gotten so many punches to the head like when I was right under the stage. :D
I have also found new artists I didn´t listen to before but now I definitely will, like: Two Door Cinema Club, Movits!, Hypnotic Brass Ensemble, Lutzenkirchen and SebastiAN.
I can´t wait for the next one!:)

Včera som sa vrátila z Pohody.
Bolo to vyčerpávajúce, ale určite to stálo za to!
Teploty sa na slnku pohybovali okolo 40tky, takže som trošku spečená.
Tiež sme v piatok mali obrovskú búrku, ale sobota po nej bola naozaj najlepšia- mená ako Totally Enormous Extinct Dinosaurs a Chase & Status hovoria sami za seba. Nikdy v živote ma toľkokrát netresli do hlavy, ako vtedy, keď som bola hneď pod stageom. :D
Tiež som si našla nových interpretov, ktorých som predtým nepočúvala, ale teraz určite budem, ako: Two Door Cinema Club, Movits!, Hypnotic Brass Ensemble, Lutzenkirchen a SebastiAN.
Nemôžem sa dočkať tej budúcoročnej!:)











14 comments:

  1. tie ruzove saty su na tebe "the best"!

    ReplyDelete
  2. škoda, že som sa tam tento rok nedostala, určite tam bolo skvele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt bolo, len ľutujem, že som nebola ani na Roller alebo Silent disco.

      Delete
  3. Two Door Cinema Club poznám, sú super!
    Krásne fotky! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takú show urobili, že až :)

      Delete
  4. skvelé fotky! ;)

    ReplyDelete
  5. na ty ruzove saty jsem taky koukala, jsou super!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. aaaa..aj ja chcem este:))

    ReplyDelete
  7. Bolo fakt super, neviem či som ťa aj nevidela lebo tie ružové šaty a niečo tebe podobné sa mi marí :)... Two doors cinema club mi ešte stále hrá hlavou aaaaaach . Zas o rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéj, sranda :))) fakt boli peckoví, ale mne sa aj tak najviac páčili Chase&Status :)

      Delete
  8. ďakujem Vám pekne za komentáre :)

    ReplyDelete