Tuesday, July 17, 2012

P+T+Z

So, the last weekend with Patrik and Timi was just gorgeous.
Of course we went to secondhands (only Patrik was succesful), to sales, we drank a lot of wine (mostly me and Patrik), danced, talked a lot of gossip (in nice way;P), weird guys were hitting on us, we ate terrible chinese food, took a lot of pictures, struck really "sexy" poses and just had a lot of fun!
You can see that on pictures. From the polite ones to wilder ones. ;)

P.S.: I´m leaving for our cottage with Miško for a week so have fun as we did!

No, mám za sebou úžasný víkend s Patrikom a Timi.
Samozrejme že sme boli v sekáčoch (nenašli sme nič až na Patrika), na výpredajoch, pili sme veľa veľa vína (hlavne ja a Patrik), tancovali, ohovárali (ale tak milo;P), balili nás divní týpci, jedli sme otrasnú čínu, fotili sa, robili "szeksi" pózy a jednoducho sa perfektne bavili!
Veď to uvidíte vygradované na fotkách. Od tých najslusnejších po tie divokejšie. ;)

P.S.: Odchádzam s Mišom na chatu na týždeň, takže sa tu bavte ako my! ;)


















17 comments:

  1. kokoooooos aké super je to posledné gifko....aj ja si také chcem spraviť....môžem po tebe opakovaaaaaaaaaaaaaaať? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. samozrejme Ty moja rich (Timbo)bitch ! :D :D
      šak si ho rovno ulož odo mňa :P

      Delete
    2. išiel som napísať, že baby ake super gifko máte....až kým som nedošiel na koniec...moja pravá tvár je odhalená :D

      Delete
  2. zuzi tie vzorovane saty sa mi na tebe velmi pacia!

    ReplyDelete
  3. a užite si chatu:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj baboc, určite užijeme, už sa na to teším ;)

      Delete
  4. Replies
    1. Katka nebuď smutná, keď sa my dve už konečne zoznámime, dáme ďalší meeting ;)

      Delete
  5. Dievčatá vy ste také zlaté, vždy sa teším na fotky keď sa dočítam, že budete spolu :) A najviac ma dostala tá 7. fotka :D Bohovskáááá!

    ReplyDelete
  6. Super fotky hmmmm:(, a ja len v kutiku vam zavidim / v dobrom samozrejme/ :))))

    ReplyDelete
  7. posledné gifko je supeeer!:D

    ReplyDelete
  8. perfektné fotky:) užite si chatu.

    ReplyDelete
  9. ejha, vám teda muselo byť fajnovo!
    super fotky, sekne vám to :)

    ReplyDelete
  10. prve gifko je megaaa :) a mas neskutocne krasne saty tie druhy :)

    ReplyDelete
  11. Aký ste štýlový ! Ale naj naj je to poslední gifko , veru .

    ReplyDelete
  12. Anonymous09:40

    Thаt is a great tiρ especiаlly to those freѕh tο the blogosphere.

    Simple but very аcсurate info… Many
    thаnks fοr sharing this onе.
    A must гead poѕt!
    Take a look at my web blog ... delaware reverse mortgages

    ReplyDelete