Wednesday, July 11, 2012

Virus

These are photos from yesterday´s night when everything was well with me.
Today I got my Pohoda sickness - like many others (like my sis, my man and my sister´s boyfriend) - that means I have stomach problems, fever and sleep all day.
They say it´s because of some virus caused by bad hygiene. Seriously, I´m the last person with bad hygiene.
Whatever, I hope it will go away soon and I will be healthy for my weekend with Timi and Patrik.
Hope you are feeling better than me. ;)

Toto sú fotky z včerajšieho večera, keď ešte so mnou bolo všetko fajn.
Dnes som dostala aj ja Pohoda chorobu - podobne ako mnoho iných (napr. moja sestra, môj chlap a sestrin priateľ) - čo znamená, že mám problémy so žalúdkom, zvýšenú teplotu a spím celý deň.
Hovorí sa, že je to kvôli nejakému vírusu, spôsobeného nedostatočnou hygienou. Naozaj, ja som ten posledný človek so zlou hygienou.
Ale tak čo už, dúfam, že sa to čoskoro zlepší a ja budem zdravá na môj víkend s Timi a Patrikom.
Dúfam, že vy sa cítite určite lepšie ako ja. ;)










Dress (Lindex), Bag - Secondhand
Shoes - Mixer
Blue bracelet - House
Earrings - H&M


27 comments:

  1. krasna kabelka! verim, ze budes coskoro fit!

    ReplyDelete
  2. Och, neprijemne :( Nepojedli ste tam daco kontaminovane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. my si myslíme, že nie, mysleli sme, že to bude vodou, ale tak vraj bola čistá, takže neviem :/

      Delete
  3. rýchlo sa uzdrav :) super šaty

    ReplyDelete
  4. skore uzdravenie prajem:)..
    abeilleslife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. jsi strašně krásná v šatech :))

    ReplyDelete
  6. moc ti to sluší jako vždycky :)

    ReplyDelete
  7. jézuš kristuš no daj sa poriadne rýchlo dokopy moja :((( jesť len sucháre a piť čierny čaj !

    ReplyDelete
  8. Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  9. aj kamoška to má tak sa uzdrav :)

    ReplyDelete
  10. tam s tým vírusom ide skôr o to, že hocikto iný môže mať nedostatočnú hygienu a nakazí polku pohody lebo sa to šíri vzduchom (:

    ReplyDelete
  11. Ooo, satky su krasne ako vzdy, ale zelam hlavne vsetkym skore uzdravenie... AK niekto dostane crevnu chripku, siri sa to ako mor... :/

    ReplyDelete
  12. Krásné šaty, mám taky podobné z Lindexu, jsou krásně slušivé a lichotivé, miluju je!

    ReplyDelete
  13. Tak držím palce, ať se brzy uzdravíš! Tahle kombinace s modrou je naprosto úžasná. Přesně podle mého gusta! :)

    ReplyDelete
  14. Great post: I like these pictures so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Last day to win a gift card to spend on Loved By Blanche

    ReplyDelete
  15. och pristane ti to :) a skoré uzdravenie ;)


    Pozývam Ťa na giveaway na mojom blogu :)
    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. ooooo satocky krasne a tej choroby sa rychlo stras :)

    ReplyDelete
  17. Koľko meriaš? Ten fotograf ťa strašne skracuje. Berie ťa zo zlej výšky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 176 cm. A mne táto výška presne vyhovuje ;)

      Delete
    2. tak to je pekna vyska :) ty si pekne tvrdohlava. ja som tiez. ake si znamenie? ja byk :) naozaj som ti len chcela poradit, aby si vyzerala na fotkach lepsie. uprimne, keby ta zobral od pasu, tak ti to predlzi nohy, nakoniec celu postavu a hlavu ti to urobi mensiu, nez doteraz. a uz sa k tvojej postave nebudem vyjadrovat :)

      Delete
  18. milujem tie šaty!!!! :) a prajem skoré uzdravenie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem krásne, už sa stalo ;)

      Delete
  19. Tie saty su krasne, tak farba ti velmi pristane! =)

    geminka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ďakujem za Vaše želania skorého uzdravenia a komentáre, ste super ;)

    ReplyDelete
  21. Anonymous06:09

    krasny outfit

    ReplyDelete
  22. sluší ti to))

    ReplyDelete
  23. love the delightful prints on your dress! very lovely look and you have a really nice tan :))
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete