Tuesday, July 31, 2012

Zoo.

Today we finally went to the Zoo with Mišo and our friends.
Oh, I love Zoo, all of the monkeys, llamas, bears and other animals.
And if you have biscuits, they all become friends with you. :D
And what about you and Zoo?

Dnes sme sa konečne dostali s Mišom a našimi kamarátmi do Zoo.
Joj, ja zbožňujem Zoo, všetky tie opice, lamy, medvede a iné zveriny. :)
A keď máte piškoty, zrazu sa s Vami kamarátia všetky. :D
A čo vy a Zoo?







Dress, Earrings - H&M
Flats - F&F
Bag - Random
Bracelet - vintage
Ring - New Yorker
Sunglasses - Gucci


My face just says it all - deers are my favorite. :D / Môj výraz hovorí sám za seba - srnky a srnčeky sú moje obľúbené. :D

Today´s best hairstyle. :P / Najlepší dnešný účes. :P

18 comments:

  1. ja milujem malé kozičky, síce tie môžem vidieť nie len v zoo, ale proste najradšej sa pozerám na tie malé kozičky :D ale ani opice nie sú zlé :)
    a s piškótami je to ako v škole, tiež sa potom všetky opice chcú kamarátiť, pravdaže nie všetky sú opice, ale zvery rôzne.
    A inak veľmi ti seknú tie šaty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :)
      si ma rozosmiala... v škole takto najmä účinkujú žuvačky :D
      a tie kozičky sú zlaté, kým sú malé, keď sú staršie, tak majú také divné oči :DD

      Delete
  2. ja mám najradšej pražskú zoo (: a veľmi rada by som šla na safari. raz som videla ako taká rodinka hádzala opiciam jedlo a keď už nemali, jedna opica ich opľula :D tak odvtedy ich radšej obchádzam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trója je prekrásna :) tak mňa skoro opľula lama :DDD

      Delete
  3. Ja som bola včera akuráát v Bojnickej Zoo. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tam chcem ísť už tak dlho! naposledy som tam bola, keď som mala asi 8 :)

      Delete
  4. ta lama je strasne zlata...ZOO: mam to tak pol na pol, akoze chapem vsetky tie argumenty v prospech zachovania druhov, ale ked vidim velke mackovite selmmy v malych vybehoch a orly vo volierach, nie je mi z toho velmi dobre :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. V tomto s Tebou súhlasím. Tie orly vo voliérach dostali aj nás a byť tým zvieraťom, tak sa unudím k smrti, ale je pravda, že niektoré ohrozené druhy sa im rodia aj v zajatí, napr. jeden druh opíc, len si nespomeniem na meno.

      Delete
  5. perfektni outfit!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. krasne farby, ktore ti strasne idu! ziaris stastim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :)))
      no, keď som s Mišom, tak asi áno :D

      Delete
  7. tie šaty! mega!

    ReplyDelete
  8. mega šaty! :)
    a posledná fotka :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tá lama na poslednej fotke sa btw volá Bianka a má také modré oči, že koniec :D

      Delete
  9. Tie šaty sú dokonalé :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. dufam ze najblizsie pojdem do zoo uz len s mojimi detmi :D

    ReplyDelete
  11. Taky jsem o prázdninách byla s mamkou v zoo a moc se mi líbila :) a máš krásné botičky :)).

    ReplyDelete
  12. krasne satky, velmi trendy. nasla som ta na asose, drzim palce v sutazi:)som tvojim dalsim sledovatelom, pozyvam ta aj na moj blog:)inak na asose ma najdes ako Nickey:)
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    ReplyDelete