Thursday, August 09, 2012

As a fat kid in a candy store.

Today I´m going to Lenovo showroom to look for a new laptop. :)
Finally I will have my own laptop because I have always used someone else´s.
You can´t even understand how excited I am.
Like a fat kid in a candy store.
I´m also happy because I have scored Converse with more than a 50% discount but you will see those in some of the new posts.
And what makes you happy?


P.S.: This is 302nd post, so because we have reached 300 I will celebrate it with giveaway asap. :)




Dnes si idem do Lenovo showroomu pozerať nový noteboočik. :)

Konečne budem mať vlastný notebook, pretože doteraz som vždy používala notebook niekoho iného.
Neviete si predstaviť, aká som z toho vytešená.
Asi ako tučné decko v cukrárni.
Ešte ma tešia aj Conversy, ktoré som získala s viac ako 50%nou zľavou, ale tie uvidíte v nejakom z novších postov.
A čo teší Vás?


P.S.: Toto je už 302. príspevok, takže v súvislosti s prešvihnutím 300ky určite bude nejaká giveaway v krátkej dobe. :)







Dress - ASOS
Bag - Oasap
Flats - F&F
Sunglasses, Earrings - H&M

17 comments:

  1. Pekne satky, velmi pekne, ale konecne jedny, ktore si nutne nepotrebujem kupit.. Nic v zlom, tebe velmi svedcia, mne by ale nesedeli (chvalabohu, pri tebe by som dosla aj o gate, co furt hladam saty, co mas na sebe :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak vieš, každému sa hodí iný typ šiat :)
      a si ma dosť rozosmiala :D

      Delete
  2. krasna ako vzdyco ti poviem :))

    ReplyDelete
  3. Moc pěkně jsi šatičky doplnila modrými doplňky! Strašně se mi tahle kombinace líbí! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous18:46

    jee kde si zohnala conversy s takou zlavou ? :)

    ReplyDelete
  5. zasa ďalšie skvelé šaty :)

    ReplyDelete
  6. joj tie naušničky som obzerala, ale nakoniec som si vybrala iné.
    conversky moc chcem, ale v nejakej ružovej, pokojne aj trblietkové :)
    no a lenovo mám, je najlepší, ale už má tri roky a každý notebook po troch rokoch je šrotka takže nejaký nový by nebol odveci :) dúfam, že si vyberieš dobrý.
    a si kočka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :))
      a tiež som rozmýšľala nad tými druhými, fakt som sa nevedela rozhodnúť, no a už sú vypredané :D
      conversy milujem, jedny ešte z USA mám už asi 5 rokov a stále sa nerozpadli :D

      Delete
  7. tá farba ti strašne pristane ! a celkovo asi pastelové všakže :D

    ReplyDelete
  8. si ti zlatunka, nununu ...adherna kombinacia farieb FAKT a vcera bolo super Zuzi,ja uz v robotke som by the way...JOJ uzi si chatu :)

    ReplyDelete
  9. Tieto farby ti veľmi pristanú :)

    ReplyDelete
  10. náušničky, belrínky krásne si to zladila k tým šatám

    ReplyDelete
  11. Anonymous06:23

    Zuzka, pri tebe clovek vycerpa zasobu superlativov, opat este lepsie ako minule! Saty su uplne ako site na mieru, ci uz ta farba alebo uzasny strih, neskutocne ti pristanu :) Nech aj ten noteboocik funguje aspon z polovice tak dobre ako tento blog :D

    Lusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem Ti pekne Lusi :))

      Delete
  12. kralovna siat! :)

    ReplyDelete
  13. ďakujem krásne Vám všetkým :)

    ReplyDelete