Thursday, August 16, 2012

At least being pissed off is better than being pissed on.

To tell you the truth, I´m pissed off.
Even though I have excellent study results, red diploma and the fact, that I live so far from Bratislava (in Košice) I didn´t get accomodation on college in Bratislava.
I work so hard with no results!
In addition to that the student office doesn´t work till 20th of August.
I´m sorry, I´m just so mad.
I hope you have better news. ;)



Som veľmi nahnevaná.

Aj napriek skvelému priemeru, červenému diplomu a tomu, že bývam v KE, som v Bratislave nedostala internát.
Snažím sa ako pako a napokon nič z toho.
A navyše, študijné oddelenie má dovolenku do 20. augusta.
Jednoducho mi prepáčte, ale mám nervy.
Dúfam, že vy máte lepšie správy. ;)














Dress (Zara), Jacket - Secondhand
Shoes - Peacocks
Bag - Six
Necklace - H&M
Sunglasses - Gucci
Belt - Terranova




19 comments:

  1. Amazing outfit!!! You look fantastic :))

    ReplyDelete
  2. tak to fakt nechápem dúfam že sa ti to podarí nejako vybaviť sú to hajzli :D

    ReplyDelete
  3. joj. tak snad nieco vymyslite, nejaky privat alebo cokolvek. budem drzat palce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne Adik :)

      Delete
  4. Nebul Maruuuuuuš :D, všetko zlé je na niečo dobré a som si istá, že nájdeš oooomnoho lepšie ubytko :D keď tak budeš spať so mnou v izbe a chlapa vyhodim na balkon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. úha, aká ponuka? beriem! len či o tom aj David vie :D :D

      Delete
  5. aj ja chcem nastvana vyzerat tak dobre...

    ReplyDelete
  6. uvidíš, ono se něco najde...a třeba půjdeš s někým brzo na privát, tam se stejně bydlí nejlíp

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. veľmi silno nad tým uvažujem :)

      Delete
  7. intrák neintrák vyzeráš úžasne :)

    ReplyDelete
  8. Fuuuha, tak to je somarina!!! Ja nastastie intrak nepotrebujem, ale Zuzka, saty+bunda... Oooooooh!!! :)

    ReplyDelete
  9. tak veľmi dúfam, že sa ti nakoniec pošťastí a niečo si nájdeš :)
    včera som ťa videla v 10tke a ozaj ti to neskutočne slušilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéééžiš, nie! včera som v tej 10tke skoro zaspala - to som musela vyzerať! :D
      a ďakujem :)

      Delete
  10. všetkým za komentáre veľmi ďakujem!:)

    ReplyDelete
  11. šaty s bundou - najviac :)
    takú bundu hľadám už dosť dlho a nie a nie ju nájsť ... a tebe sa pošťastí v sekáči :) to je super ;) :)

    ReplyDelete
  12. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  13. každého občas musí niekto nasrať. inak by sme nemali radosť z takých obyčajných vecí ako tvojej krásnej kabelky <3

    ReplyDelete
  14. nevadí, aj tak privát je omnoho lepší podľa mňa takže určite sa pustí do hľadania nejakého vhodného privátu! :)

    ReplyDelete
  15. naprosto perfektní! :)

    ReplyDelete