Tuesday, August 14, 2012

dreaming about prosecco & tiramisu

The red dress I got on sale on ASOS in action.
Right after I got outside I needed to come inside again to change my shoes and wear a coat.
The temperature out was so cold!
I don´t like weather like that, if I could I would live in country where the weather is warm all year long.
Like the south of Italy. And drink prosecco and eat tiramisu all day long. :)
What about you? Where would you live if you could? :)


Červené šaty, ktoré som si kúpila vo výpredaji na Asose v akcii.
Hneď ako som vyšla von som sa musela vrátiť spať sa prezuť a obliecť si kabát.
Vonku bolo tak chladno!
Nemám rada takéto počasie, keby som mohla, žila by som v krajine, kde je teplé počasie celý rok.
Ako na juhu Talianska. A pila by som prosecco a jedla tiramisu celé dni. :)
A čo vy? Kde by ste žili, keby ste mohli? :)


P.S.:Nezabúdajte na giveaway! :)









Dress - Asos
Shoes - Mixer
Bag - Secondhand
Ring - Gate
Earrings - H&M

22 comments:

  1. su kraaaaaaaaaaaasne :) a Ty v nich :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous22:54

    ja by som isla niekam na sever do finska kde iba soby su :D tam by sa mi pacilo :DDD
    saty su super ale strasne si to podla mna pyta cierne pancusky k tomu :))) velmi by sa to spolu hodilo a vklude aj s tymito topankami :)))

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. mala som ich večer, keď som vyšla von, bez nich by som umrela :D

      Delete
    2. Anonymous16:29

      mohla si postnut aj tu fotku ze ako to nakoniec vyzeralo s nimi :))) nemas ju nahodou??? :DDD

      AndreaZ

      Delete
    3. Joj, bohužiaľ nemám, lebo keď som si ich dala a prezula sa, tak som už meškala na stretko, takže nestíhačky :)

      Delete
    4. Anonymous06:28

      ked budes mat cas tak si to skus znova obliect a chcem to vidiet aj so silonkami ako to vyzeralo :))) podla mna su silonky najlepsi modny doplnok lebo sa hodia ku vsetkemu a neda sa nimi nic pokazit :))) preto treba fotit co najviac ked ich mas oblecene :D:D:D

      AndreaZ

      Delete
  3. Mám rada jeseň. Počasie, keď svieti slnko, pofukuje vetrík a človek má na sebe svetrík... (až sa to rýmuje :D). Aj keď v Londýne prší, tam by som žila veľmi rada!

    Tie šaty sú nádherné!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. veď pozerám, že máš nejaký poetický komentár :D

      Delete
  4. Jeeej, zase krasna!! Ja by som zila v Irsku alebo Skotsku.. Krasna krajina plus vela rysavych ludi znamena, ze by som sa tam vedela ukryt a nie kricat tu naokolo: Hej, som prirodzene rysava!! :D

    ReplyDelete
  5. pod tatrami som si musela obliecť koženú bundu, pretože bolo celý víkend 12 stupňov. a išla by som žiť presne tam kde ty! :D juh talianska, tak akurát. mať taký pohodový život a popíjať si taliansku kávu na terase s výhľadom na more a prepchávať sa cestovinami :D
    hmm a ešte by som chcela mať všetky tvoje šaty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to by sme mohli popíjať spolu a nakupovať spolu šaty v Taliansku :D

      Delete
  6. rozhodne niekde, kde je teplo:)

    ReplyDelete
  7. keď som bola teraz na dovolenke tak som mala strašnú chuť na nejaké nórsko, ale úprimne nevydržala by som tam dlho.
    teplotou by mi vyhovovalo LA, alebo juh francúzska. Ale dokázala by som si predstaviť žiť v Paríži, tam by mi nevadilo ani chladné počasie. ale verím tomu, že keď sa človek dobré cíti a je so správnym človekom môžem žiť aj v malom domčeku so záhradou pod bielymi karpatami.
    a máš pravdu, aj som včera mala nadkolienky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pravda, pokiaľ máš pri sebe milovanú osobu, tak je to naozaj jedno :)

      Delete
  8. Anonymous02:53

    Netreba ziadne cierne pancusky, takto skvele vynikne ten kontrast cervenej s modrou, saty a hlavne tie nausnice su krasne... a k tomu spomenut tiramisu - to uz je uplne ze top post :D jedina vyhrada - na fotke skoro nevidno kabelku. inak ako vzdy najlepsie :)

    Lusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. v ďalšom poste si už na to dám pozor :)

      Delete
  9. Ty šaty jsou krásný, moc se mi líbí ten výkroj na zádech! A ta modro-červená kombinace je tuplem skvělá! :) Já kdybych mohla tak se stěhuju do Itálie nebo do Řecka. Chci teplo! :D

    ReplyDelete
  10. v chorvátskom Zadare ... to mesto je moja srdcová záležitosť :) :)

    ReplyDelete
  11. Keby som mohla, žila by som rozhodne vo Fínsku, pretože milujem zimu a vôbec, tá krajina ma neodolateľne fascinuje a priťahuje :) ♥

    ReplyDelete
  12. ja este trosku juznejsie, v Portugalsku. Ale Taliansko, keby mi ho niekto velmi nutil, by som tiez brala :)

    ReplyDelete
  13. krásne sú tie šaty, s modrou sú výborne skombinované :)

    môj sen je žiť v Írsku :) aj napriek daždivému počasiu

    ReplyDelete
  14. všetkým veľké ďakujem za komentáre :)

    ReplyDelete