Friday, August 10, 2012

giveaway! :)






 Sorry. Today in slovak only.

Keďže som prekročila hranicu 300 príspevkov a mám zajtra meniny, tak to chcem s Vami osláviť pomocou giveaway. Tá potrvá do 24.8. (keďže idem na chatu bez internetu a vtedy ho pravdepodobne mať nebudem, tak sa predlžuje až do 27.8.!) a výhercu vyžrebujem, len ešte zatiaľ neviem ako. :)

Čo môžete získať? 

H&M mint clutch a zlatý Romwe golierik.

Čo preto treba urobiť?

1. Byť môj follower cez Google friend connect.

2. Napísať mi do komentára Váš email a to, čo ste si naposledy kúpili a potešilo Vás to. :) (Mňa červené šaty z Asosu, ktoré som dnes objavila v schránke;)

3. Dať mi like tu: 


                                                          

54 comments:

  1. http://i1268.photobucket.com/albums/jj569/jojo_0086/skirts/210040-15.jpg takúto blúzku s vtáčikmi z ebay. Yup-yup :)
    Sledujem tu aj na FB.
    A všetko najlepšie Ti prajem k sviatku! ;)

    ReplyDelete
  2. aj ja uz chcem nieco vyhrat :D luludiblogg@gmail.com

    ReplyDelete
  3. To je supeer :) Najprv ti zelam vsetko najlepsie k meninam :) ja mam v sobotu aj meniny aj narodeniny, mozno si zaluzim darcek :D Najpeckovejsia jeclutch, nedavno som si kupila v h&mku saty v rovnakej farbe, tieto :http://2.bp.blogspot.com/-BrMajuY4H_s/T8cI_-EW5kI/AAAAAAAAHLo/z2-KBKCVY0c/s1600/hm+hennes+haul+aprilmay+june+2012+mint+green+jersey+dress.JPG . K 300vke ti srdecne gratulujem :) na fb aj cez blogger sledujem a moj mail je girlnamedz@centrum.sk

    ReplyDelete
  4. Ten límeček je krásný!:) Já jsem si naposledy koupila peplum top, ocvokovanou kabelku a ještě pár věcí už i na podzim:)
    terezakreuselle@gmail.com

    ReplyDelete
  5. ivetacandikova@gmail.com
    aaaaaaaaaaaaa krásne vecičky...hlavne ten golierik! odpadnem :)
    Noo ja som si naposledy kúpila krásne topánočky s potlačou americkej vlajky. Milujem Ameriiiku a takto som k nej opäť bližšie...
    Dúfam, že budeš mať pri žrebovaní šťastnú ruku... :)

    ReplyDelete
  6. Všetko je už dávno splnené.. :) A čo ma poslednú dobu potešilo? Tmavozelené šaty, ktoré som objavila v sekáči a dokonca za smiešnych 80centov.
    veronika.zorska@centrum.sk
    P.S. Krásne ceny v giveaway. :)

    ReplyDelete
  7. Jeeej, pekne vecicky!! :)
    mail: zuzanalabudova1@gmail.com alebo labudova.kukdong@gmail.com
    Najviac ma potesilo, ked som si vcera kupila cinanky.. Okey, nie su to ziadne Converse, ale ja ciny proste milujem a mat po roku znova jedny je ako splneny sen.. A ked este stoja ani nie dve eura :D

    ReplyDelete
  8. Ahoj Zuzka, super giveaway. Ja som si naposledy kupila krasne nausnice zo SIX, zlate kruhy s tyrkysovou kvetinkou. Vyzeraju uzasne. Tesim sa. Moja adresa jlucanska@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Sledujem už dávno :)
    didala270@gmail.com
    mňa veľmi potešila kúpa novej kabelky :)

    ReplyDelete
  10. Mňa včera potešili šaty, ktoré som došila... Ani som nevedela, že budú tak skvele vyzerať! :D.
    Všetko splnené ;).

    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  11. Sleduju přes fb i přes GFC už hodně dlouho :)
    Naposledy jsem si koupila pár věcí ve slevě, ale nejvíce mě potěšily šaty za skvělou cenu z C&A :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Mňa dnes potešil aj lak čo som si kúpila:) Ale väčšiu radosť mám, keď dostanem darček:)) michaelagilanova@centrum.sk

    ReplyDelete
  13. Jeej, gratulujem :) ja mám tiež zajtra meniny, heh :)
    naposledy to bol mentolový svetrík :))
    cillikova.z@centrum.sk

    ReplyDelete
  14. Mně potěšily puntíkatý botky z Gate, z kterých mám obrovskou radost:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. Mě potěšila nová lapička do pokoje :DD
    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. mně naposledy udělala radost jahodová milka, kterou jsem si sama koupila, což obvykle vážně nedělám :D veronicas.style@gmail.com

    ReplyDelete
  17. 1. babedev@gmail.com
    2. Nejvíc mě potěšil povlak na polštář, který jsem sháněla dlouho a všude stál kolem 500,- a já ho našla za 100,- u vietnamců :D.

    ReplyDelete
  18. vzorové nohavice z háemka :) po dlhom čase (rozumej asi tak 2-3 týždne) som si konečne niečo kúpila :D

    tatianaulicna@gmail.com

    ReplyDelete
  19. cool.page.stranka@gmail.com

    ja som si naposledy kúpila také chutné pyžamo :D ak máš na mysli oblečenie.
    a ten golierik je krásny:)

    ReplyDelete
  20. poslednú dobu som nemala čas nakupovať, okrem nanuka, ktorého cukor ma potešil :D, ale chystám sa kúpiť si polaroid film na ktorý sa teším aj keď ešte nemám peniaze na to aby som si ho objednala :D
    denisa.falisova@gmail.com

    ReplyDelete
  21. To je supr !
    A naposledy som si kúpila mintové plavky so zlatými detailami, s ktorých som nadšená stále viac. :P :)
    paula.kulichova@gmail.com
    FB: Pupi Kulichová

    ReplyDelete
  22. Nádherná giveaway!
    Naposledy mě potěšila koupě čaje Majestic - Noni a švestka a můžu říct,že něco tak dobrého jsem už dlouho nepila. Doporučuju. :-).

    Leelookillah@gmail.com

    ReplyDelete
  23. 1. jsem, teda pokud jsem to dobře lajkla :D
    2. kathe@klikni.cz
    naposledy od victoria secret - spodní prádlo :)
    3. lajk dáán :)

    ReplyDelete
  24. Všetko splnené :)
    Čo ma naposledy extra potešilo bolo čierne tričko s ružovým znakom Batmana. Mám teraz takú Batman mániu :D A sovičková taška z ebay, na ktorú stále čakám :)

    Inak, všetko najlepšie prajem k meninám! Máš krásne meno ;D

    linkinzuzka@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Všetko najlepšie k meninam
    Sledujem ta cez GFC Aelin aj fb mail (monikabullova(at)gmail.com)
    maxisaty v hm

    ReplyDelete
  26. ja si to ani nepamätám, ale ak sa nemýlim tak to bolo pár vecí z gateu kvetinové tielko, tmavomodré nohavice, potom jednoduché tehlové tričko k nim, sukňu tiež kvetinovú, ale teraz som si spomenula, že no nekúpila som si to ja ale kúpila mi to kamarátka k narodkám krásnu mint blúzku bez rukávov a krikľavo zelený prsteň z new yorkeru a to sa mi veľmi páčilo
    ten golier je úplne úžasný
    na fb už som

    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  27. Naposledy som si kúpila čiernobiele aztec nohavice v H&M a keďže aztec vzor milujem, tak si vieš predstaviť aká nadšená som bola keď som ich objavila a ešte za takú smiešnu sumu:D
    a.freivoltova@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Práve dnes som si toho kúpila viac,ale naj je asi asymetrická sukňa z F&F :) Krásne ceny Zuzi
    lizzy-fashion@centum.sk

    ReplyDelete
  29. Já si dnes koupila obří šátek ve slevě za 120,-, jsem šátková, takže z něho mám velkou radost, ale úplně tu nejvetší radost mi udělal přítel s Pradou Candy =)

    roni1251990@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Ahoj velmi pekny nahrdelnym naposledy som si kupila pricesky vlasky:) potrebovala som ich sledujem ta vsade:)
    pozyvam ta zaroven na moj blog:)
    http://barunkatwyxova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  31. ja sa potesujem nakupmi casto :D naposledy to boli 2 pary nausnic :)

    fashovv@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Naposledy som si kúpila klasické čokoládovo hnedé tielko a prsteň so zajačími uškami, ale to už bolo dávno. Potrebujem ísť znovu na lov. ;)

    sange578@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Skvelé :) Naposledy som si kúpila 3in1 korektor od alverdea zbožnujem ho ! :D
    hakika.rz@gmail.com

    ReplyDelete
  34. ja bodkované šaty z glamorousuk.com, naozaj rozkošné a dievčenské!
    ambrozalia@centrum.sk
    a ak máš rada zmailovaných punkerov, pozývam ťa na moju celoeurópsku giveaway :)
    http://ambrozalia.blogspot.sk/2012/08/balickovanie-oficialne-celoeuropske.html

    ReplyDelete
  35. ahoj, krásny blog ! :) a prajem všetko najlepšie k meninám ;)))
    pozývam ku mne http://kuceravasue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  36. Náhrdelník je naozaj krásny, skúsim šťastie teda aj ja. :)
    fkovalcikova@gmail.com
    Naposledy ma najviac potešili vintage topánky, čisto čierne s jemnou špičkou z talianskej kože, ktoré som objavila v obchode. Už teraz viem, že keď si na ne moje nohy zvyknú tak ich už nevyzujem :)

    ReplyDelete
  37. Zuzii všetko najlepšie k meninkám :)

    + všetko splnené :)
    ja som si naposledy kúpila čierne šaty v H&M
    môj mail: miadra12397@gmail.com
    facebook: Mia Dražilová

    ReplyDelete
  38. naposledy som si lupila kásny bralet a šaliem z neho,je tak nadčasový :) yay!
    Ivana.kleskenova@gmail.com

    ReplyDelete
  39. ja som si naposledy kúpila dokonalý jarno/jesenný kabát ktorý milujem!
    nathculakova@gmail.com

    ReplyDelete
  40. naposledy som si kúpila top v takých sviežich farbách len za 4 eurá! :D
    kindadifficult2@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Aj mňa zrovna dnes čakal pri dverách (do schránky sa nezmestil) balíček od Reb fresshion. :)
    ribboninhair@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Všetko najlepšie prajem :)
    Naposledy ma potešil mažiar :D
    sona.sladeckova@gmail.com

    ReplyDelete
  43. petka.malikova@gmail.com

    pink tričko Abercrombie:)))hehe

    krásna giveaway ;)

    ReplyDelete
  44. dodatocne vsetko najlepsie k meninam!!!
    naposledy ma potesili pohankove vlocky :D :D

    Lusi

    lucia.stovickova.ls@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Ahoj Zuzka :)
    mňa naposledy potešili krásne biele šaty nad kolená s kvetinovým vzorom a krásnou mašľou na lopatkách :)
    Monika :)
    Monika.svitacova@gmail.com

    ReplyDelete
  46. červeno čierno batoh...:)

    icka.gazdova@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Odpoveď jasná, tablet :)
    spyracik@gmail.com

    ReplyDelete
  48. ja som si naposledy urobila radosť kvetovanými šatami... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  49. naposledy som si kupila asymetrickú sukňu -v zľave ! :)
    jentuska@azet.sk

    ReplyDelete
  50. Potešili ma moje žlté topánky z Gate-u :) sú úžasne pohodlné a strašne stajlové!

    ali.baldovska@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Sleduji :-)
    Hezčí giveaway už jsem dlouho neviděla! ♥
    Já jsem si naposledy udělala radost dvěma kraječkovýma tričkama a náhrdelníkem. :)

    RomanaSchichova@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. Všetko najlepšie :-) aj keď ti to želám trochu neskoro O:-)
    1.sledujem ;-)
    2.moj mail : maryhvizd@gmail.com a naposledy som si kúpila krásnu tašku ADIDAS z Ukrajiny :-) tá ma veľmi potešila lebo bola za priateľnú cenu :-)
    3. like som dala ;-)
    inač super giveaway :-) Vybrala si krásne darčeky :-))

    ReplyDelete
  53. sleduji :-)

    radost mi udělal keratinový šampon

    monikahruba@seznam.cz

    ReplyDelete
  54. Sledujem :) A naposledy mi veľkú radosť urobila čítačka kníh :)
    lama.guanako@gmail.com

    ReplyDelete