Sunday, August 12, 2012

LBD

I just got back from Miško´s amazing cottage.
There is no TV or internet there and I absolutely love that.
Why? Because you have to be creative to have fun like play old games, talk near the fire and have a barbecue.
I love moments like that. :)
What did you do during the weekend?


Btw, these are photos from Thursday, when I had a different kind of LBD on. (Don´t worry I have safe shorts underneath.;)




Pred chvíľkou som sa vrátila z Miškovej super chaty.

Nie je tam žiadna telka ani internet, takže na to, aby ste sa zabavili, musíte byť kreatívni a vymýšľať niečo iné, napríklad hranie starých spoločenských hier (my sme hrali Investora :), rozprávanie sa pri ohníku a grilovanie.
Zbožňujem takéto momenty. :)
A čo vy? Čo ste robili cez víkend?


Btw, toto sú fotky zo štvrtku, keď som na sebe mala inú verziu LBD. (Nebojte mám pod nimi safe šortky.;)







Dress - Cubus (Secondhand)
Shoes - Random chinese shop
Bag - New Yorker
Sunglasses - Gucci
Earrings - Oasap


Listen to this!
Pustite si toto, ja už na tom fičím od Pohody! :)





16 comments:

  1. velmi ti to sekne :)

    ReplyDelete
  2. ja som mrzla na grejpe :D a LBD sú super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jój, tak ma se*e, že som tam nebola, hlavne kvôli Modestep a Example-ovi (♥!!). Bolo aspoň dobre?

      Delete
  3. tie šaty sú super :) a veľmi ma zaujali náušnice.
    pesnička je dobrá :))

    ReplyDelete
  4. super šaty :)

    ReplyDelete
  5. super super
    mne sa páčia šatičky a všetkooo
    ....:))) a tú kapelu zbožňujem...:D
    ale the Kooks ešte viac ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jóój, the Kooks na Pohode boli úplne bomboví :)

      Delete
  6. a pohodlnosť, jess!
    a inak čo sa týka víkendu nič moc, ale dnes som bola pozrieť trochu v prírode, tiež na chate, bohužiaľ pracovne. A naša chata nemá elektrinu, takže je najlepšia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pohodlnosť maximálna :)
      to je aká romantika!:)

      Delete
  7. super sú tie šaty :D

    ReplyDelete
  8. ďakujem všetkým za komentáre - robia mi radosť :)

    ReplyDelete
  9. Oooo, tie LBD su bomba!! :D A tie nausnice su kraaaaasne :) Skoda, ze nemozem ziadne nosit :/

    ReplyDelete
  10. to triko je úžasný! :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous02:45

    nielen stylovy. este aj napadity funny outfit :D chvalim!!!

    Lusi

    ReplyDelete
  12. perfektní triko! to chci taky :D <3

    ReplyDelete