Tuesday, August 07, 2012

Pink, red & blue.

This is absolutely crazy.
It´s 7th of August already and it all went so fast.
I want to do so much stuff and there is only a couple of weeks left!
And what about you? Have you done everything you wanted this summer yet?


P.S.:Did you notice that I´m not wearing a dress? :)



Toto je absolútne šialené.

Už je 7meho augusta, a celé to uplynulo tak rýchlo.
Chcem ešte stihnúť toľko vecí, ale do konca leta je to už iba pár týždňov!
A čo vy? Stihli ste už urobiť všetko, čo ste toto leto plánovali?


P.S.:Všimli ste si, že na sebe nemám šaty? :)








Skirt - H&M
Orange & Pink bracelet - Timbo´s store
Shirt, Bag - Secondhand
Gold bracelets - vintage
Ring - Gate
Sunglasses - Gucci
Shoes - Random chinese shop



16 comments:

  1. TY...NEMAS....SATY??? Svet je hore nohami a ja to nechapem!! Ale tato kombinacia kosela a sukna je tiez skvela... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, je to zvláštny pocit :DD
      a ďakujem :)

      Delete
  2. Krásná sukně. Že já nikdy na tyhle pěkné věci v HM nenarazím... já tam prostě neumím nakupovat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čo, Ty? to si robíš srandu, veď máš stále na sebe také štýlové veci!:)

      Delete
  3. jses nejvetsi frajerka siroko daleko!

    ReplyDelete
  4. Anonymous23:53

    Luxusny outfit vyzera presne takto! A ovela lepsie ako znackovy napis svietiaci na tricku :D
    Ta kabelka je skvela, v ktorom sekaci maju taketo mega kusky??? Presne takyto styl kabelky chcem!!!

    Lusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lusi, vždy napíšeš taký milý komentár :)
      Tak aj ja som mala v 18tich "značkové obdobie", ale som rada, že ma prešlo :D :D
      Kúpila som ju v Textile House, lenže v takom, ktorý je už v súčasnosti zavretý - nadávame na to s Patrikom neskutočne...

      Delete
    2. Anonymous06:16

      K takym milym outfitom musia byt len mile komentare :) Ja som tiez mala take obdobie, ked som chcela len znackove, ale tiez ma to nastastie preslo :D Mohla by si prosim napisat nejaky post o secondhandoch - ktore odporucas, ktore nie? Pri tych tvojich mega ulovkoch sa tam musim aj ja porozhliadnut :)
      L.

      Delete
  5. Ta taška je nádherná! Moc Ti to sluší. :)

    ReplyDelete
  6. tú sukňu som si skúšala, ale nevyjadrujem sa koľkokrát lepšie vyzerá na tebe ako na mne :D :) perfekt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, ale určite vyzerala dobre aj na Tebe :) mne sa páčila aj v bielej verzii :)

      Delete
  7. Všetkým veľká vďaka za komentáre, mimoriadne ma tešia :)

    ReplyDelete
  8. mám viacero teórií. buď na tebe všetko vyzerá miliónkrát lepšie ako v predajni alebo na mne, alebo ten kto ťa fotí vie tak super fotiť, že to vyzerá lepšie, alebo nikdy nenarazím na tieto super veci..

    ReplyDelete
  9. krásna je tá suknička :)

    ReplyDelete
  10. Jéééj :) Krásny outfit. A veľký like za tú sukňu, pretože ja som si ju tiež chcela kúpiť, no bohužiaľ mali už len veľké čísla :(( Ale vyzerá na tebe fantasticky :) A máš skvelý blog :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Moc ti to sluši!!!..kočka!

    ReplyDelete