Friday, August 17, 2012

Random

Today I´m packing and leaving for more than a week to our cottage.
So I´m posting a couple of pics from the other week.

Dnes sa balím a odcházam na chatu na týždeň a niečo.
Takže giveaway budem musieť pravdepodobne predĺžiť až do 27.8., pretože tam nebudem mať internet.
Tak Vám tu dávam zopár random fotiek z uplynulého týždňa.





These are the new light blue Converse I got on one great sale. Even ducks like them. :D / Toto sú nové bledomodré Converse, ktoré som si kúpila v skvelom výpredaji. Dokonca aj kačkám sa páčia. :D




The result of me cleaning my jewelry drawer. :) I like to put the things into wooden boxes. / Výsledok môjho  pratania skrinky s bižutériou. :) Mám rada dávať všetky veci do drevených škatúľ. 


The reslut of me cleaning shoe closet. 3 pairs of shoes I completely forgot about. 2 amazing flats by Steve Madden and heels from F&F. / Výsledok môjho upratovania botníka. 3 páry topánok, na ktoré som už úplne zabudla. 2 super Steve Madden balerínky a vysoké z F&F.

Bag I have ordered from Oasap. :) / Kabelka, ktorú som si objednala z Oasap. :)

I hope you will have an amazing weekend and week after it! / Prajem Vám krásny weekend a nasledujúci týždeň!:)


16 comments:

  1. jé, converse, jsou moc pěkné :)*
    i ta taška co sis objednala :)

    Jinak zvu Tě na giveaway,budu ráda dkyž se připojíš :)
    http://real-smile.blogspot.cz/2012/08/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Co ta stali vo vypredaji Converse? A dnes som presne na tu istu tasku, len v inej farbe pozerala na Oasap :D Stastnu cestu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sranda, telepatia :)
      29 :)

      Delete
  3. umne to mas zadelene :)

    ReplyDelete
  4. pěkné fotky, taky mám ráda samé krabičky a podobné věci :D
    jsem zvědavá kdo giveaway vyhraje :)

    ReplyDelete
  5. ááá tie šperky sú úžas :) som maniak na prstene a tie tvoje sú táké mega :3 och :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) ja som nikdy veľmi na prstene nebola, až keď som začala blogovať, tak ma to chytilo :)

      Delete
  6. uži si to :) a tie conversy a šperky .. úžas! :)

    ReplyDelete
  7. Ty máš ale nádherných šperků, moc moc závidím :-) A ty Conversky, ach ♥

    ReplyDelete
  8. jé, tá krabička ja šperky je bohovská *

    ReplyDelete
    Replies
    1. od čaju... náhodou objavená :)

      Delete
  9. poriadok v bizutke by som si mala spravit aj ja:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som sa na toto odhodlávala dlho predlho :D

      Delete
  10. ahoj, máš veľmi pekný blog a si veľmi tvroivé dievča s dobrými nápadmi. som tvojim followerom a chcela by som ti predstaviť svoj blog vrámci jeho predstavovania hlavne na slovenskej scéne. nechcem followerov, ktorý sa na môj blog už nevráti ale takých, ktorých naozaj zaujme- tak by som bola veľmi rada, keby si si ho pozrela. ja sa na ten tvoj určite vrátim

    www.coco-mocco.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ďakujem Vám krásne za všetky komentáre :)

    ReplyDelete