Friday, August 03, 2012

Seems you can't outsmart Mother Nature.

Mother nature is sometimes evil.
You tell yourself what you would like to inherit from your parents but she literally laughs to your face.
Like me. All of my family are people that are amazing in math (2 economists, 1 electrotechnical engineer, 1 math professor..). I have absolutely no brain cells for that. :D
And for example 2 days ago I´ve found out about bowling. My dad wins every bowling competition he can. Me? I suck at it. Thank you mother nature. :D
And what about you? Happy about everything you have inherited? 

Matka príroda je niekedy sviňa.
Poviete si, čo by ste chceli zdediť od svojich rodičov, ale ona sa Vám rovno vysmeje do tváre.
Ako napríklad ja. Celá moja rodina je skvelá v matematike (2 ekonómovia, 1 elektrotechnický inžinier, 1 profesor matematiky..). Ja? No ja nemám na ňu ani jednu mozgovú bunku. :D
A pred 2 dňami som zistila niečo o mne a bowlingu. Môj oci vyhrá každú bowlingovú súťaž, ktorej sa zúčastní. Ja? Jeden veľký fail. Ďakujem, matka príroda. :D
A čo vy? Ste spokojní/é s tým, čo ste zdedili?








Dress, Earrings, Ring - H&M
Bag - Secondhand
Belt - F&F
Shoes - Mixer


22 comments:

  1. tie šaty sú krásne!
    ja som zdedila čo som mohla , ale asi viac po mamine, čo sa týka výzoru, správania, proste veľa vecí, ale je to tak a nič s tým nenarobím, nie že by to bolo zlé, moja mamina je super, ale zdedila som po nej aj veci s ktorými ona sama by nesúhlasila :D :D a matika sa nedá zdediť, na matiku treba odvahu :D :D

    ReplyDelete
  2. ešteže aj na Slovensku máme dobre oblečených ludí, ako napr. teba! lebo ked sa pozriem na tých ľudí za tebou...ach..
    a s tiež nie som spokojná :-D s tým, čo som zdedila :-D
    abeilleslife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. aka neonka :)
    Ja tiez nemam ani len pol mozgovej bunky na matiku a prirodne vedy, zatial co moj otec v nich exceluje :(
    Ale inak s anestazujem, co sa tyka vyzoru som rada, ze som podedila skor po mame ako po nom :)

    ReplyDelete
  4. vôbec :D
    tá neon pink na tej opálenej pokožke je skvelá!

    ReplyDelete
  5. zas dokonale saty :D ja z teba nezaspim :D

    ReplyDelete
  6. Tie šaty sú úplne najlepšie, celá v nich žiariš :)

    ReplyDelete
  7. oo zuzi tak to by sme si mohli zarať aby som pri danielovi jojovi a véčku nemala toľké depky :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokojne! nado mnou určite vyhráš :D

      Delete
  8. Čo sa matky prírody týka, mňa viac štve, že nohy mám po otcovi a zadok zas po mame, čo neni žiadna výhra :D :D :D Povahu mám po otcovi, čo tiež neni výhra, ale tak čo s tým :D
    A si krásna, ale to vždy :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D
      mňa hnevá, že mám stehná po maminej strane rodiny a neschudnem na nich aj keby som neviem čo robila.
      a ďakujem :)

      Delete
  9. Anonymous21:37

    Zase perfektna Zuzka - saty aj zladenie su pre mna top, nezufaj, ty si po niekom zdedila dokonaly vkus!!! Ja som zdedila po mamine hadam aspon nejake umelecke citenie - http://www.sashe.sk/HUHU

    Este raz velka pochvala, nechapem, ze som tento blog objavila len pred 2 dnami!!!

    Lusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem krásne Lusi :)

      Delete
  10. tie saty v kombinacii s tvojimi vlasmi a kabelkou uzasne..pozri sa na to tak....ty mas zase zmysel pre modu:)

    ReplyDelete
  11. bowling je mi ukradenej, ale docela ráda bych po tobě zdědila tyhle šaty! čo mi na to povieš?;)

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. uvidíme, lebo zatiaľ sa ich veľmi nechcem vzdať:D

      Delete
  12. tie šaty sú krásne, aj náušnice, no táto ružová ti proste veľmi svedčí :-)

    ReplyDelete
  13. zdenka21:52

    Zuzi aké staré sú tie šaty???Teda z ktorej kolekcie sú?

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz v letnom výpredaji som ich kúpila :)
      majú ich aj v mint farbe :)

      Delete
  14. ďakujem všetkým za milé komentáre :)

    ReplyDelete
  15. júúúúj ty tak krásne svietiš....ako dopraváci v reflex.vestách :DDD haaah, ale nie.....faktom je, že mi padla sánka....a keby som bola chlap, tak ...by si predo mnou utekala :DDD
    ako ja a matika ...k tejto téme sa nevyjadrujem...úplné fiasko :D a po tatovi som zdedila to, že ešte aj v mojich 25 rokoch mám mliečne zuby :D

    ReplyDelete
  16. tyjo, se slečnou v úplně stejných šatech jsem jela nedávno autobusem z ostravy..sluší ti to :)

    ReplyDelete
  17. Jéééj to je v KE pred Galerkou? :) Ak sa čudujes ze komentujem taky stary post..tak to len preto že som sa do tvojho blogu zamilovala a pozeram si starsie posty :))) si krááásna :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete