Wednesday, August 01, 2012

They say nothing lasts forever, dreams change, trends come and go, but friendships never go out of style. - Carrie Bradshaw

During the last couple of days I started to realize what will be another of the things I will miss the most in Bratislava.
My girls.
What about you? Do you also have a group of friends you hang out with the most? :)


P.S.: One of them is my sexy photographer on the last photo. :)

P.S.2.: Ignore my hairstyle, please. The wind was kinda strong. :D



Počas posledných dní prichádzam na to, čo bude jedna z vecí, ktorá mi v Bratislave bude chýbať najviac.

Moje ženy.
A čo vy? Tiež máte "bandu" kamarátov/tiek, s ktorými ste najčastejšie? :)


P.S.: Jedna z nich je moja sexy fotografka na poslednej fotke. :)

P.S.2.: Nevšímajte si moje vlasy. Dosť fúkalo. :D







Dress - Apricot
Bag - Oasap
Belt - H&M
Flats - F&F
Ring - Gate
Sunglasses - Gucci



12 comments:

  1. Anonymous18:34

    Saty su perfektne, farby takisto a cela kombinacia ani nehovorim! Prave som narazila na tento blog, budem pravidelny citatel! Vlasy su nahodou zaujimave, vobec to nevadi. Skvele!!!
    Lusi

    ReplyDelete
  2. Jéj, Lusi, ďakujem pekne :)

    ReplyDelete
  3. Zuzi, ty šatová kralovna :) skoda, ze odchadzas, ale myslim, ze ked za tebou pridu tvoje zeny, alebo ty za nimi do KE, tak to vsade brutalne rozbalite :) a o to viac si budete cenit vase stretnutia :)

    inak, sa mi paci ten kontrast, ze ty vs. ludia prechadzajuci sa za tebou. ich podanie je klasicke sportove oblecenie, kym ty tam v satach prinasas uplne iny styl :) juuuuu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fúha, ďakujem :)
      a s tými ženami máš dúfam pravdu :)

      Delete
  4. ten pán na tretej fotke úplne že slovakia street style :D ... super šaty! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jop! našťastie v tých sandáloch nemal ponožky :D

      Delete
  5. Krásné, hlavně ty šatky! Ještě bych k nim někdy zkusila "hodit" trochu červené :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. už som vyskúšala, len ma vtedy nemalo kto odfotiť :)

      Delete
  6. si zlata zuzi :)

    ReplyDelete
  7. Pod na velku make-up giveaway! :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    ReplyDelete
  8. Vlasy sú úplne v pohode...a outfit pekný!

    www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk

    ReplyDelete