Tuesday, August 14, 2012

When we are together.

A couple of random pics from our last meeting with Patrik and Lucy. We talked about everything from pink cars, pawnshops, anonyms, Karl L. and his photo with Lucy, silver bags, deer to vifon soups. Patrik probably has a bruise on his leg caused by me, we discovered hidden Lucy´s smiling potential, I of course drank the most wine of all of us but at least I slept like a baby, howgh!:)


Nejaké random fotečky z nášho minulého stretka v meste s Patrikom a Lucy. Riešilo sa všetko od ružových áut, záložní, anonymov, Karla L. a jeho fotky s Lucy, strieborných kabeliek, srniek až po vifonky. Patres asi odo mňa zinkasoval modrinu na nohe, objavili sme na ňom tiež skrytý Luckin usmievací potenciál, ja som samozrejme opäť vypila najviac vína, ale aspoň sa mi dobre spalo, howgh!:)



P.S. Nezabúdajte na giveaway! :)








Smiling potential in action. / Usmievací potenciál v akcii.

You have to show your new necklace. / Treba ukázať nový náhrdelník. :)

In that exact moment he was talking about how he is probably going to kill me because I´m taking photos of him. :D /  V ten moment presne hovoril, že ma asi zabije za to, že ho fotím. :D



11 comments:

  1. Určite to bol úžasný večer, usudzujem z fotiek :)) Zlatí ste všetci :)

    ReplyDelete
  2. krasne fotky zuzi, akurat aj ja som o nas hodila post :)))) To je ale telepatia
    Cmuk

    ReplyDelete
  3. A nadherna si tu Zuzi, vidis aka krasna momentka inak ak sa nepohnevas som si musela ist kupit ten nahrdelniiik, lebo som bola z neho vedla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V pohode, prečo by som sa hnevala, na Tebe určite bude vyzerať super :) A ďakujem :)

      Delete
  4. toto ma dostalo: "... Riešilo sa všetko od ružových áut, záložní, anonymov, Karla L. a jeho fotky s Lucy, strieborných kabeliek, srniek až po vifonky." :D pekne si nás vystihla :D
    No a už sa neviem dočkať na najbližšie večerné popíjanie :) dúfam, že sa vidíme čoskoro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jóóóój! aj ja vás chcem vidieť čo najskôr! :)
      tak aby bolo jasné, že naše témy nie sú len o móde :D :D

      Delete
  5. Pjekné fotos!:)

    ReplyDelete
  6. ten náhrdelník je božský!!! :)

    ReplyDelete
  7. no dobri sze jednoznacne!! :)

    ReplyDelete
  8. boli ste sa hojdať? no fajnoví ste!

    ReplyDelete