Thursday, September 13, 2012

A hard beginning makes a good ending. (Or at least I hope so.:)

I have moved to Bratislava.
I´m recently just living in a temporary flat, but on Monday I´m moving to college.
Of course I´m sad. I miss my fmily, friends, everything.
In couple of days I will miss Mišo, because he is leaving for erasmus.
The beginning is always hard.
But it´s worth it (as what everybody says:).
So I hope it will.
Keep your fingers crossed for me.:)


P.S.: I have found a fence that matches my dress. And it´s only a couple steps away from flat I´m living in now. :)


Už som presťahovaná v Bratislave.
Momentálne na provizórnom byte, ale v pondelok sa sťahujem na internát.
Jasné, že mi je smutno. Za rodinou, za priateľmi, za všetkým.
O chvíľu aj za Mišom, lebo odchádza na erazmus.
Začiatky sú vždy ťažké.
Ale vraj to má stáť za to.
Tak dúfam, že bude.
Držte mi palce.:)


P.S.: Našla som plot, čo mi ladí so šatami. A je len pár krokov od bytu. :)








Dress - Asos
Bag - Oasap
Flats - New Yorker
Necklace - H&M
Sunglasses - Gucci


17 comments:

  1. awww tie šaty sú super :) tie čipkované aplikácie milujem :3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja :) čipku asi najviac zo všetkých materiálov :)

      Delete
  2. nádherné šaty :)

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší a ty šaty jsou nádherné :). Já bych si asi daleko od domova nezvykla, jsem trochu mamánek :D

    ReplyDelete
  4. jaj, ja ti tie zaciatky skoro zavidim :) Taka nostalgia ma prepadla...vies co, ja som svoju prvu noc na intraku preplakala :) Nemala som ani len periny, spala som oblecena pod osuskou, co som si doniesla z domu...ale potom prisli ostatne baby a bolo dobre. Clovek si zvykne aj na svaby, ked sa ma s kym smiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. krásne napísané :) no dúfam, že to dobre dopadne aj u mňa :))

      Delete
  5. Och Zuzi, drzim palce, nech ste s Misom v pohode.. Erasmus mu trosku zavidim.. A tebe saty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne :) Ja len dúfam, že sa za ním pôjdem pozrieť čo najskôr ;)

      Delete
  6. krasne saticky...sekne ti to :) a na intrááku si zvyknes :)

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. za lahoda pre oci tie tvoje saty.... ♥

    ReplyDelete
  8. chutný outfit :) milujem kombináciu tejto zelenej s čokoládovo hnedou :)

    ReplyDelete
  9. tie šaty sú nádherné :) držím palce :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous02:36

    Pre mna najlepsi slovensky blog. Ako vzdy super, krasne saty s vymakanymi detailmi, este aj ten plot ladi :D

    Lusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lusi, nepreháňaj :))) Ale samozrejme Ti ako vždy za každý Tvoj koment ďakujem :)

      Delete
    2. Anonymous19:39

      Vazne, Zuzka, kazdym outfitom sa zlepsujes. A paci sa mi, ze si taky satoholik a da sa tu vidiet aj nieco ine ako kombinacia rifle - tricko :)
      Lusi

      Delete
  11. nádherná si :)

    ReplyDelete
  12. ďakujem Vám všetkým za komentáre- zlepšujú mi náladu :))

    ReplyDelete