Saturday, September 01, 2012

Back from Italiaaa. :)))

Ciao, ciao, ciao!!!
I´m back from incredible Venice.
This was the best trip of this summer.
I ate so much pizza and other yummy italian kinds of food, drank prosecco, saw so much architectural stuff on Biennale, many luxurious shops, carnival masks, gondolas, bridges and people with great sense of style, amazing old buildings and narrow streets, enjoyed amazing italian atmosphere, went on a boat, tried macarons, walked so much I can´t even feel my legs now....... and also shopped.
This post will show you what I brought back from this trip. ;)


Ciao, ciao, ciao!!!

Som späť z neskutočných Benátok.
Toto bol najlepší výlet tohto leta.
Jedla som toľko pizze a iných talianskych mňamóznych jedál, pila prosecco, videla toľko veľa roznych architektonických vecí na Bienále, veľa luxusných obchodov, karnevalových masiek, gondol, mostov a ľudí so skvelým zmyslom pre štýl, úžasných starých budov a úzkych uličiek, užívala si perfektnú taliansku atmosféru, plavila sa na loďke, vyskúšala makarónky, chodila tak veľa, že si teraz už ani necítim nohy.... a tiež niečo nakupovala.
Tento post Vám ukáže to, čo som si z tohto výletu doniesla. ;)




As you can see, I have bought 3 Vogues: August issue with shopping guide, September issue with 2 other special issues- one about haute couture and one about Dolce&Gabbana´s fall collection and Vogue Accesory with Man Vogue Accesory.

Ako môžete vidieť, kúpila som si 3x Vogue: augustové číslo so shopping guide, septembrové číslo s 2 špeciálnymi vydaniami- jedno je o haute couture a jedno o jesennej kolekcii Dolce&Gabbana a Vogue Accesory s mužským vydaním Vogue Accesory.

Mint Zara top and peach H&M dress. 

Mint Zara top a marhuľkové šaty H&M.

Prada inspired H&M earrings and collar which is a gift for mom for her birthday, light pink wayfarer sunglasses and mask earrings from italian secondhand that I want to paint red. :)

H&M náušničky inšpirované Pradou a golierik, ktorý je darček mamke na jej narodeniny, svetloružové wayfarerky a "maskové" náušnice z talianskeho sekáča, ktoré chcem ešte prefarbiť na červeno. :)

Lush solid mint&cinnamon body lotion and kiwi soap (I got that one for free), and fruit paper clips from shop on Biennale.

Lush tuhý mentolovo-škoricový telový krém a kiwi mydlo (to som dostala zadarmo), a ovocné spinky na papier zo shopu na Biennale.

And of course souvenirs for family and friend. :)

A samozrejme suveníry pre rodinu a kamošku. :)


And a couple of random pics from Venice (more later):

A ešte pár random fotiek z Benátok (ďalšie neskôr):

Amazing, right?! I have tried the green pistachio cookie with almonds but it really looked better than it tasted. ;D 
Skvelé, nie?! Vyskúšala som ten zelený pistáciový koláčik s mandľami, ale naozaj vyzeral lepšie ako chutil. ;D

Masks. 
Masky.

I want to have this in Slovakia!- alcoholic Apple cider (only 5%- don´t worry!:)
Chcem toto mať na Slovensku!- alkoholický jablkový mušt (iba 5%, nebojte sa!:)

Macarons.
Makarónky.




23 comments:

  1. juuuuuuuuuuuuuuuj ta bizuteria... to je skvost ;)

    ReplyDelete
  2. skvelé fotky :) a všetko čo si si priniesla je super, hlavne náušnice :)

    ReplyDelete
  3. to aké skvelé veci si si doniesla ... ♥ ... a tie VOGUE a doplnky ... a sponky nemajú chybu :D závidím :)

    ReplyDelete
  4. chcem idieť viac! pridaj niečo z bienale prosím:-D

    a masky neprefarbuj fajnové sú!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pridám Baboc, určite!
      len asi najskôr až zajtra :)

      neviem, už sa mi trošku zašpinili, lebo som ich nosila v peňaženke... takže prefarbenie bude nutné :)

      Delete
  5. všetko super! a tie náušničky najlepšie :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous23:42

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa! uplne dokonale fotky, toto by malo byt v katalogoch v cestovkach :D V Benatkach by som pri takych krasnych handrach a uzasnych kolacikoch asi vyrabovala vsetky obchody :D HMkove "Prada" nausnice sa mi velmi pacia, myslis, ze ich budu mat aj u nas? A som uz zvedava na outfity s novymi vecami :)

    Lusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dúfam, že budú, ja som ich v Taliansku videla prvý krát, no a bola som v H&Mku v KE aj v BA, tak dúfam, že ich budú mať aj tu...
      a tie šaty som si tiež kúpila s tým, že som ich tu nikde nevidela, no a prídem do Avionu a tam ich mali (skoro ma porazilo) :D

      Delete
    2. ja chcem tie šaty!! :D

      Delete
  7. :-D Juj, makaronky! Tie si nechavam nosit z Pariza od manzela - pekne kazdy druhy tyzden :-). Ktore chutia tebe najviac? Mne jednoznacne ruzove a cokoladove! Mnam, mnam, ale mam teraz chutky :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super sú, len viac ako 1 ich neviem zjesť- veľmi sladké sú :)
      ja som mala takú, ktorá bola celá ligotavá zlatá a mala malinovú príchuť :)
      Mišo zase mal s čerstvým ovocím- úplne super :)

      Delete
  8. ďakujem všetkým krásne za komentáre :)))

    ReplyDelete
  9. no jedným slovom... úžasné :) a ten top zo Zary... krása :)

    ReplyDelete
  10. super dovolenka :)

    ReplyDelete
  11. uuuuuuuuha, to mužské vogue musíš priniesť so sebou do Bratislavy! Benátky ma nikdy nelákali, aj keď ma už párkrát prehovárali na niekoľkodňový výlet, vždy som povedal nie... Asi to bola chyba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. len Ťa varujem- je veľmi tenučké :)
      a bola! choď tam čo najskôr!:)

      Delete
  12. super Taliansko milujem najviac na svete, potom dones tie vogue na stretko rada si ich pozriem ak mozem

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasné :) len mi to nezabudni pripomenúť :)

      Delete
  13. Taliansko je prenádherné ♥
    A všetko čo si si doniesla.. Wow! Závidím ti! Ten top, vážne genialný :)
    Inak, pila som tu "jablkovicu" alebo jak sa to volá :D ale tá bola zelenej farby :D

    ReplyDelete
  14. Krásná dovolená, hned bych jela taky :)
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    ReplyDelete
  15. http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    ReplyDelete
  16. ďakujem za komentáre :)

    ReplyDelete
  17. krásne fotky, určite to bol perfektný výlet :)

    ReplyDelete