Thursday, September 20, 2012

I just hate goodbyes.

I have done so much stuff during the last couple of days. 
I moved to dorm. I have bought so many things in Ikea that I almost couldn´t carry the bag. I have started school. Also got to know new classmates. Went to a party and made it alive without hangover.
But the most important I enjoyed last days with Mišo before he went on an Erasmus. I have said goodbye to him today for probably 5 months.
I am really sad. So that´s all folks.
Hope you don´t have to say goodbye to anyone.


Za posledné dni som toho stihla veľa. 
Presťahovať sa na intrák. Kúpiť si toľko vecí v Ikei, že som sa skoro nevládala uniesť. Začať školu. Spoznať nových spolužiakov. Absolvovať krúžkovicu a prežiť ju bez opice.
A to najdôležitejšie, užiť si posledné prederazmové dni s Mišom. Dnes som sa s ním rozlúčila na približne 5 mesiacov. 
Je mi veľmi smutno. Tak to je vše přátelé. 
Dúfam, že vy sa s nikým lúčiť nemusíte.







Shirt - Koton
Skirt - Zara
Jewelry - H&M
Flats - Peacocks
Bag - Six
Sunglasses - Gucci

17 comments:

  1. ooch tie naušnice!!!!musím mať!!!!dokonalé!
    och neboj tých 5 mesiacov ubehne ako voda.
    a nech je na intráku dobre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dúfam... :)
      a zatiaľ je... ale nech to nezakríknem ;)

      Delete
  2. vitaj Zuzi, v mojom svete ! sme na tom teda s priatelmi rovnako :) neboj sa da sa to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vážne? Mariána máš kde?

      Delete
  3. parádne tie náušnice!

    a uži si intrák... ja som mu po troch rokoch dal "bye", ale na party sa tam určite (už čoskoro) zastavím :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dúfam, že sa vidíme :P

      Delete
  4. V Blave je ešte takto teplo? Juuj, mám sa na čo tešiť! V Ke už intenzívne prší :/
    a inak, neboj - 5 mesiacov ubehne ani nebudeš vedieť ako :) ja som to zažila minulý rok a prežila som to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuzanka, ja viem, som momentálne o5 v KE :)
      a toto je fotka z nedele :)
      a kde bol ten Tvoj?

      Delete
    2. Škoda, škoda :/ a tak som sa tešila!

      síce len v Rakúsku, ale aj tak :/

      Delete
  5. a na ktrorom intraku? V Mlynskej?
    5 mesiacov je horsie, nez 5 dni a lepsie, ako 5 rokov. Najlepsie by asi bolo, keby si mala tolko prace, aby ti to zbehlo co najrychlejsie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na Šturáku v Mlynskej :)
      pekne si to napísala :)
      a presne o to sa snažím, nech sa zamestnám čo najväčším počtom vecí, aby som na to nemyslela :)

      Delete
    2. Heh, tam som stravila 4 roky :)

      Delete
  6. To určítě uteče jako voda! :))
    Tereza♥

    ReplyDelete
  7. prajem ti, aby ti tých 5 mesiacov zbehlo čo najrýchlejšie :)

    ReplyDelete
  8. nausnice su k tomu (k tebe) genialne :)

    ReplyDelete