Wednesday, September 05, 2012

Nervous

Today one post from Košice.
I have spent all day just being nervous because my communication with study office brought no results.
But the green dress from Asos I mentioned on facebook arrived today and finally I have the brown bag from Oasap in my hands (after a trip to customs). So that and mostly the fact that I will do something in the evening with Miško makes my mood better.
I wish you a great evening without nerves!:)


Dnes už jeden post aj z Košíc.

Dnes som celý deň strávila v nervoch a komunikáciou so študijným, ktorá mi aj tak v ničom nepomohla.
Ale došli mi už zelené šaty z Asosu, čo som spomínala na facebooku a konečne sa mi do rúk dostala aj hnedá kabelka z Oasap, kvôli ktorej som sa trepala až na colnicu. Takže to a hlavne to, že idem niečo s Miškom večer podniknúť, mi zlepšuje náladu.
Prajem Vám krásny večer a bez nervov!:)








Dress - H&M
Bag - Oasap
Flats - New Yorker
Belt - F&F
Sunglasses - Gucci
Ring - Gate


23 comments:

  1. ty šatičky jsou nádherné, vypadáš v nich strašně roztomile :)

    ReplyDelete
  2. ja som ta dnes Zuzi videla :) bola si na bycikli, ale na opacnej strane rusnej ulice, takze aj keby som bola kricala, by si nepocula :) ale pristalo ti to, ta marhulkova farba ti ide :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adi, mala si kričať! :)
      to sme sa dnes trošku s Mišom bicyklovali po meste :)
      ďakujem :)

      Delete
  3. Vyzeráš rozkošne!
    S tým študijným ti to nezávidím... Dnes som si šla po potvrdenia a oni samozrejme človeka ani neinformujú, že majú zatvorené... Zbytočné 4 hodiny cesty :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. fúha, tak to by ma teda nesutočne nas*alo ... ja som im dnes volala 2,5 hodiny vkuse, no a zdvihli mi tak 10 min pred koncom pracovnej doby....

      Delete
  4. Přijde mi, že na studijní vybírají ty nejprotivnější lidi:D Šaty jsou skvělé, úplně dělané jak pro tebe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi tak :D
      aj keď mne by až tak nevadila tá protivnosť, ako to, že vôbec nezdvíhajú telefón...
      a ďakujem :)

      Delete
  5. jééé tie šaty sú strašne rozkošné :) v KE ich asi ale nenájdem o_O :/

    freeshion-tornado.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, ťažko povedať... v BA ich mali, tak teoreticky by sa mohli dostať aj do košického H&Mka :)

      Delete
  6. kedy už budeš postovať z Bratislavyyyyyyyyyyyyyy moreee? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. more už o chvíľu :)
      vydrž ešte a dávame party (dúfam, že aj s Katkou:) už čoskoro :)

      Delete
  7. si tak veľmi krásna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja si to o sebe nemyslím :D
      ale ďakujem :)

      Delete
  8. ty šatky jsou úžásný jsi v nich jako víla!:)
    A ta kabelka mmm..Prostě stylová slovenka!:)

    ReplyDelete
  9. Prekrásne šaty a kabelka! :))

    ReplyDelete
  10. ďakujem Vám krásne :)

    ReplyDelete
  11. Ta kabelka je uzasne dokonala...

    ReplyDelete
  12. moc krásné šaty :-)

    ReplyDelete
  13. hah no to hej... studijne je lepsie ako nejaky adrenalinovy sport... aspon co sa nervov tyka :D ale ber to taaaak - zas vyzeras krasne :D

    ReplyDelete
  14. Anonymous02:40

    Tie saty vyzeraju oblecene este lepsie! Kabelkou si ma uplne inspirovala, uz nemusim zhanat mamine darcek na vianoce, prave som ho nasla :) dakujem za tip! A na studijnom by si na teba mali davat pozor, na tej poslednej fotke mas taky trochu vyhrazny postoj :D

    Lusi

    ReplyDelete