Friday, September 28, 2012

Reunited

I wish it would be with my boyfriend. But for that I have to wait probably a month or so.
Now it´s about my bicycle. I have missed it so much!
Yes, I am home again. And probably next week too.
This weekend I´m relaxing with parents at our cottage, next week I´m so looking forward to see one of my best friends, Naty, I haven´t seen for 5 months that is coming back from L.A.:)
But after that I have so many other plans in Bratislava.
What plans do you have? :)


P.S.: I am so glad! There is 300 of you following me. I´m planning a giveaway to celebrate it very soon! ;)


Nie, nie s mojím chlapom, na to s počkám ešte asi mesiac.
Teraz je to len s mojím bicyklom, ktorý mi už tak veľmi chýbal!
Áno, som opäť doma, no a budem tu asi aj budúci víkend.
Tento trávim s rodičmi na chate, no a na ďalší týždeň sa už veľmi teším, lebo sa mi z L.A. vráti jedna z mojich najlepších kamarátok, Naty, s ktorou sme sa nevideli už asi 5 mesiacov. :)
Ale potom mám už v Bratislave veľa iných plánov. :)
Čo plánujete vy? :)


P.S.: Veľmi ste ma potešili, lebo ma sleduje už 300 z Vás. Plánujem giveaway na oslavu, a to už veľmi skoro! ;)












dress - Romwe
bag - Oasap
sweater - Terranova
flats - New Yorker
sunglasses - Rue21
bicycle - from my sis :)

20 comments:

  1. Jeeej, Bambi saty!! Krasa!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, ja Bambi a všetky srnky všeobecne zbožňujem :)

      Delete
  2. rozkošné šaty:)

    ReplyDelete
  3. Jů, nejroztomilejší šaty!:)

    ReplyDelete
  4. ty šaty jsou krááásný :)

    ReplyDelete
  5. šatičky jsou úžasné :)

    ReplyDelete
  6. nádherné šaty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, vidím, že Bambi má úspech ;P

      Delete
  7. prvu fotku do novin!! hneeeeeeed :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    ReplyDelete
  8. Skutečně pohádkové šatičky :-)
    Hezký víkend!

    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. úžasné šaty :)

    ReplyDelete
  10. ten bycikel och...inak pekne srnecky:)

    ReplyDelete
  11. Anonymous17:02

    Saty su naaaaaaadherne, velmi sa mi pacia aj brile, opat super inspiracia!
    Lusi

    ReplyDelete
  12. ze vam to spolu ale pristane!

    ReplyDelete