Sunday, September 02, 2012

Venice: Day one

First day in Venice was all about getting lost in narrow Venice streets.
I love to go on a trips where I don´t need to follow some guide but I can walk on my own.
Because that is how you can find the little treasures and unique places the best. :)
First are outfit photos, then details from Venice. ;)
How about you? What kind of trips do you like?


Prvý deň v Benátkach bol celý o stratení sa v úzkych benátskych uličkách.

Mám rada také výlety, kde nenasledujem sprievodcu, ale chodím sama tam, kam chcem.
Pretože takto nájdete tie najlepšie poklady a unikátne miesta. :)
Prvé sú outfitové fotky, potom nejaké detaily z Benátok. ;)
A čo vy? Aké výlety preferujete vy?






Dress - Asos
Bag, Shoes - F&F
Necklace - H&M
Sunglasses - Gucci

Typical postcard one. 
Typická pohľadnicová. 

Crazy kids on Piazza San Marco.
Šibnuté deti na Piazza San Marco.

Genuine joy.
Nefalšovaná radosť.


The cutest carnival masks.
Najrozkošnejšie karnevalové masky.

Macaron paradise.
Makarónkový raj.

Amazing vintage boutique with Hermès bag for 6000 euro.
Perfektný vintage obchod s Hermès kabelkou za 6000 eur. No nekúp to!;)

These doorbells are just perfect. ;)
Tieto zvončeky ma úplne dostali. ;)



16 comments:

  1. dieuka, budem sa opakovat, ale Ty si kralovna siat!:)

    ReplyDelete
  2. :) ejha, zda sa ze to bol fantasticky trip :) este este fotky ! :)

    ReplyDelete
  3. zase najkrajšia :)

    ReplyDelete
  4. jeej kraska ja som sa pred dvoma dnami vratila z benatok:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. My sme tam boli v rovnakej dobe? Čosi!:D

      Delete
  5. uff zabijácke šaty :) milujem výstrihy na chrbte :))
    no po týchto fotkách určite doplňujem do môjho zoznamu miest, ktoré musím navštíviť aj Benátky :) :)

    freeshion-tornado.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. presne tak ako hovoríš najlepšie bez sprievodcu :) ja som bola v benátkach bez sprievodcu ale mali sme tú nevýhodu že sme museli dávať pozor na čas aby sme stihli loď späť lebo sme tam boli len na výlete z iného mestečka ale inak je to tam krásne :)

    ReplyDelete
  7. krásne šaty, aj topánky :) tá maska zajaca je skvelá :D a makarónky♥

    ReplyDelete
  8. Benátky sú krásne!! Chcem tam ííísssťťť.. :) Ale tým holubom by som sa vyhla!

    ReplyDelete
  9. krásný šaty a tu kabelku bych hned brala.
    Moc ti to sluší!:)
    Lush<3

    ReplyDelete
  10. Nádherné prostredie, nádherná žena, nádherný štýl :)

    ReplyDelete
  11. Ja som tento rok bola cca. 100km od Benátok ale nedostali sme sa tam :( Snáď budúci rok :)
    A k tým tvojim fotkám: krásna žena v krásnom meste :)

    ReplyDelete
  12. nadherny fotky!!ty makronky!!

    ReplyDelete
  13. Uplne krasne fotky!! :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous01:01

    z tychto fotiek ide neskutocna atmosfera, vyborne zvoleny outfit :) a golierik ani nehovorim... proste PERFETTO!
    Lusi

    ReplyDelete