Tuesday, September 04, 2012

Venice: Day two and three

I´m not an architect, that´s for sure. :)
I study masmedial studies so I don´t have architectural knowledge.
But still, Biennale was very interesting for me.
I´m a playful person so I loved the interactive stuff the most.
So in this post you can find a couple of pics from there.


P.S.: I feel like in these days I can´t get anything done. I still don´t have a place to stay in Bratislava and I´m supposed to leave in a week and so. So I´m getting a little nervous! Hope you are having a better day than me. :)




Nie som architektka, to je isté. :)

Študujem masmédiá, takže sa v architektúre nevyznám.
Ale aj napriek tomu bolo pre mňa Bienále veľmi zaujímavé.
Som veľmi hravý typ človeka, takže sa mi samozrejme najviac páčilo všetko interaktívne.
Takže v tomto poste nájdete zopár fotiek z Bienále.


P.S.: V tieto dni mám pocit, že nič nestíham. Stále nemám ubytko v BA a odchádzať musím o týždeň a niečo. Takže som čoraz nervóznejšia! Dúfam, že vy máte lepší deň ako ja. :)








Dress - New Look
Bag - Six
Flats - Peacocks
Earrings - H&M
Sunglasses - Gucci













9 comments:

  1. Anonymous01:06

    Druha fotka je absolutne skvela a tento odtien fialovej ti fakt pristane! Budem sa opakovat, ale nausnice su bohovske a fotky tiez! Ako modny maniak chvalim, chvalim, chvalim :D

    Lusi

    ReplyDelete
  2. perfiiiš fotky :) fakt

    ReplyDelete
  3. Vyzeráš výborne :)

    S drahým sa na Bienále stále chystáme a stále sa nejak nevieme dokopať :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) určite choďte, super tam je!:)

      Delete
  4. júúúúúúúúúú tak tam by boli fotky :3 :)

    freeshion-tornado.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. ďakujem Vám krásne za komenty :)))

    ReplyDelete
  6. A opat nadherne fotky :) Pacis sa mi, ako tam sedis na tej zemi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to som akurát sledovala projekciu fotiek na stene :)

      Delete
  7. to bienále je fakt super :) krásne fotky.

    ReplyDelete