Sunday, October 14, 2012

About my weekend. :)





Yes, my new dress seems to be happy. (Is from Lindex like the collar and earrings are from H&M.)
I would say, like me. :) Because I had a great weekend so far.
I went to the photoshoot, helped with all of the clothes and shoes and I even got a chance to apply make-up to several girls. The atmosphere was great and most important thing, I finally saw how these things go.
I also had a great night with Timi. We learned to dance gangnam style, so we did!
The only thing missing so much is Mišo but I have plane tickets to Brussels and I will see him in 3 weeks. 
And how is your weekend going so far?


Áno, moje šaty vyzerajú šťastne. (Sú z Lindexu, tak ako golierik a náušničky sú z H&M.)
Povedala by som, tak ako ja. :) Pretože som zatiaľ mala super víkend.
Bola som na už skôr spomínanom fotení. Pomáhala som roztrieďovať a baliť oblečenie, podlepovať topánky a dokonca sa mi podarilo aj nanášať make-up viacerým dievčatám. Atmosféra bola super a najdôležitejšie je, že som konečne zažila ako to celé funguje. :)
Tiež som včera mala super večer s Timi. Naučili sme sa tancovať gangnam style, tak sme to využili aj neskôr na party.
Jediné, čo mi veľmi chýba, je Mišo. Ale už mám letenky do Bruselu a uvidím ho o 3 týždne. :)
A aký máte víkend Vy?

9 comments:

  1. Tak to je skvelé že si mala taký dobrý víkend,tá fotka sa mi strašne páči,pekne si to vymyslela

    ReplyDelete
  2. ked to bolo maličké myslela som že tie blingbling veci sú súčasťou tých šiat :-D
    oh a aj nám chýba!

    ReplyDelete
  3. šaty sú krásne :)

    ReplyDelete
  4. uzasne "nastajlovane"!:)

    ReplyDelete
  5. šaty naozaj kraaasne :)

    ReplyDelete
  6. nabudúce spravíme "gangnam style" video v našom podaní :D

    ReplyDelete
  7. náááádherne naušnice! ;)

    ReplyDelete
  8. Anonymous02:27

    I take pleasure in, cause I found exactly what I was
    looking for. You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man.
    Have a great day. Bye
    Feel free to visit my web site : online backup

    ReplyDelete