Thursday, October 04, 2012

About Wishlists

I don´t tend to make wishlists because my mind changes so quickly.
Ok of course I have a dreamlist with items I would love to own once in my life (like Burberry trench coat, Chanel 2.55 bag, Cartier love bracelet and I can name tens of other items...;).
But this fall/winter is totally different story.
I deffinitely know 2 items that will not change at all.
Winter coat in bright colour like yellow or purple and pink soft sweater.
I already found the one that I wanted in H&M- you can see it in photos.
What is on your fall/winter wishlist?


Nezvyknem si robiť wishlisty, pretože názor sa mi mení veľmi rýchlo.
Ok, samozrejme mám niečo ako dreamlist s vecami, ktoré by som raz chcela v živote vlastniť (ako Burberry trench, Chanel 2.55, Cartier love náramok a mohla by som menovať ešte desiatky ďalších vecí...;).
Ale táto jeseň/zima je úplne iná.
Poznám 2 veci, ktoré musím mať a môj názor sa určite nezmení. 
Zimný kabát vo výraznej farbe ako žltá a fialová, no a ružový jemný svetrík.
Jeden mäkkučký som našla v H&M- môžete ho vidieť na fotkách.
A čo je na Vašom wishliste na túto jeseň/zimu?


P.S.: Nezabúdajte na GIVEAWAY!











Bonus ones :) / Bonusové :)


sweater, necklace, tights - H&M
skirt - secondhand
bag - Oasap
flats - New Yorker


Photos : Mirka


21 comments:

  1. ja som tuto jesen/zimu vyrazne limitovana stavom uctu, vrazila som kopec penazi do jednej veci, nazvime ju dlhodoba investicia a tak mozem akurat tak hadzat smutne oci... cize ziadne wishlisty, kupujem len to, co nevyhnutne potrebujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fúha, fakt by ma veľmi zaujímalo, že čo tá dlhodobá investícia je :)

      Delete
  2. ja sa so svojim wishlistom skromne podelím zrejme na blogu :D ale samozrejme mám aj ja stálice, ktoré sa zmenou sezóny nemenia... podobne ako u teba to je Burberry trenchcoat, šatka od Alexandra McQueena a pod... no na tie si zrejme ešte nejaký piatok počkám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak určite aj ja na moje, ak ich teda raz budem mať...:D ale šatka od Alexandra McQueena je tiež na mojom liste :)

      Delete
  3. krásny outfit, svetrík je top ! :)
    burberry trench .. áno ♥ !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne :) ešte ho majú v 2 ďalších farbách s mačkou a netopierom :)

      Delete
  4. no bol tam tmavomodrý trenčkot a čierne boots ale obe už mám :) tak teraz je to vriflová košela a nejaký veľký sveter plus DIY vybíjané číňany, práve si zháňam cvoky :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, tie by som zháňala tiež, lebo sa mi veľmi páčia vybíjané boty... ibaže neviem, či by som to zvládla :D

      Delete
  5. roztomilý sveter a úžasná aktovečka

    ReplyDelete
  6. ten svetrík je úplne ňuňu <3 perfektný

    ReplyDelete
    Replies
    1. sveter odkazuje, že ďakuje za kompliment :)

      Delete
  7. zlatý outfit :) hrozne pekný svetrík máš. Na mojom dreamliste sú určite martensky, litky od Campbella, listová kabelka a hnedý sveter, keďže nič, čo by sa mi dostatočne páčilo, som ešte nenašla. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lity by som brala aj ja! v Benátkach som videla jedny perfektné a odvtedy ich mám v hlave :)

      Delete
  8. ja tento rok asi prvykrat uvazujem nad nejakym cervenym kabatom:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som jeden našla pred 2 týždňami v sekáči za 2.50 :)

      Delete
  9. haha aka si zlata:) inak boty su z nejakeho noname obchodu vo walthamstow centre do ktoreho som vletela koli napisu 5kusov za cenu 2 :D no a stali ma 6 libier :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. čooo? aj ja chcem! :D
      dokelu, fakt by som ich brala! mali ich aj v inej farbe ?:)

      Delete
  10. ahoj, máš veľmi pekný blog a veľmi pekný je ten svetrík. vlastne som ťa objavila cez kankan (princíp tejto stránky som stále celkom nepochopila) a chcela by som ťa pozvať na svoj blog, pretože by som ho rada rozšírila hlavne medzi české a slovenské publikum. tiež dúfam že ti nevadí, že ti to tu spamujem. pekný deň

    www.coco-mocco.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. to je nádherný;)

    ReplyDelete
  12. na mojom wishliste je hlavne parka,ale viem že ju určite nezoženiem :) svetrík je krásny

    ReplyDelete