Wednesday, October 17, 2012

Better late than never. :)

When I´m in Bratislava I always think that I have so little time for everything.
I always  run and I´m always late.
Right now I´m packing and heading home this afternoon.
I´m looking forward to that (except 6 hour train journey:) and I hope I will see Patrik and Lucy, and that I will go secondhand shopping. ;)
What are your plans for the rest of the week? :)

Keď som v Bratislave, tak mám pocit, že nič nestíham. 
Stále niekam bežím, stále meškám.
Tentokrát sa balím a poobede odchádzam na východ.
Už sa na to teším (okrem 6hodinovej cesty vlakom:), dúfam, že sa uvidím s Patrikom a Lucy, a že omrknem sekáče. ;)
Aké máte plány na zvyšok týždňa? :)









coat - Carlo Cecci
dress - Secondhand
belt, flats - F&F
bag - New Yorker
earrings - H&M
sunglasses - Gucci


Photos : Mirka




17 comments:

  1. krásne krásne,šaty,kabátik aj náušnice a ty tiež samozrejme :) tak si uži východ

    ReplyDelete
  2. úžasný look a náušnice.. ♥♥

    ReplyDelete
  3. nádherné šaty, aj kabát :) plány na víkend zatiaľ žiadne. uži si ho :)

    ReplyDelete
  4. uz je celkom zima na take satocky a baleriny. inac ja nechapem ako mozes v sekacoch najst TAKETO super saty (a to nie su prve ani posledne!) to musi byt jedine nadanie ;)
    aj ja chcem take mat

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak asi skôr štastie a strašne veľa hľadania :)
      vieš čo, v BA teraz bolo celkom teplo, takže mi ani zima v tých balerínkach nebola :) a ja nosím šaty celoročne ;)

      Delete
  5. vitaj v pocite "nič nestíham"... ja som v ňom už zrejme tretí rok :D

    náušnice som ešte nevidel, sú krásne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hlavne sa musíme už stihnúť stretnúť :D

      Delete
  6. zuzka mám na teba dve otázky. ten kabát keď zapneš nie je vidno gombíky? ak áno prezraď prosím kde si ho kúpila? ďakujem moc

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie je vidno :) a v Tescu, značka je Carlo Cecci :) majú ho aj v beldomodrej (ani za svet som sa nevedela rozhodnúť ktorý, ale napokon vyhral fialový, lebo sa lepšie kombinuje :)

      Delete
  7. uz sa na teba tesime a mas krasne satocky :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dúfam, že sa večer vidíme ;)

      Delete
  8. ďakujem všetkým za milé komentáre ;)

    ReplyDelete
  9. zas neprekonatelne saty :D

    ReplyDelete
  10. Ten kabátik ♥
    šaty, náušnice, kabelka .. ako vždy si prekrásna :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous05:07

    Better late than never, konecne som sa zas dostala aj k sledovaniu blogu, zas si ma milo prekvapila, tento kabatik je nadherny!!!!!!!!!!!! A ta farba, skvele, ze nie je cierny, ale takyto originalnejsi, to musim pochvalit.

    Lusi

    ReplyDelete
  12. Anonymous17:43

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete