Monday, October 08, 2012

Fashion Party (Fashion Cafe Košice, 5.10. 2012)


On Friday we went to a Fashion Party in  Fashion Cafe with Naty.
To be honest, I didn´t know about this event a lot. I knew there are supposed to be 3 fashion shows but that was it. It was kinda different than other shows I went to. It all started with eating and drinking so it was taking such a long time and in a couple of moments I wanted to leave but I´m glad I stayed because one of my little dreams came true. :) This party was full of celebrities from Gabika Drobová, Sajfa, the host Bruno to a couple of Fashion TV presenters (??) (I really can´t remember their names that quick:).

V piatok sme boli s Naty na Fashion Party vo Fashion Cafe.
Aby som Vám povedala pravdu, o tejto akcii som toho počula dosť málo. Vedela som, že na nej majú byť tri prehliadky, ale to bolo tak všetko. Celé jej ponímanie bolo trošku iné, ako na ostatných prehliadkach. Raut začal ešte pred samotnými prehliadkami, takže to bolo trošku zdĺhavé a v niektorých momentoch som mala chuť odísť, ale som veľmi rada, že som počkala. Pretože sa mi splnil jeden z takých menších snov. :) Samotná akcia sa len hemžila celebrtikami od Gabiky Drobovej, cez Sajfu, Bruna, ktorý celú show uvádzal až po niekoľko moderátoriek Fashion TV (ktorých mená si asi takto rýchlo nevybavím:).




First was Roberto Cavalli and Fendi swimsuit show. To tell you the truth, nothing special, that is the reason I don´t post a lot of photos. Those swimsuits were kinda boring to me and if I didn´t see the double F symbol I wouldn´t know they are Fendi. I only liked one leopard print piece.

Prvá show bola prehliadka plaviek značiek Fendi a Roberto Cavalli. Aby som bola úprimná, nič špeciálne, a preto nedávam veľa fotiek. Tie plavky boli pre mňa trošku nudné a keby som nevidela dvojité Fká, tak by som ani nevedela, že sú naozaj Fendi. Páčili sa mi ba jedny s leopardím vzorom.






Second fashion show was show of a brand Factory WTF. I know my style is totally different and I understand, that the brand is trying to be edgy and get more attention. Unfortunately I really don´t get the point of showing too much skin (in one case, one  model was pulling down the skirt of her dress because it was so short all of the guests could see the lower part of her butt). I get that even fashion show has to have it´s sponsors. This one had Vodka Goral, so models were drinking it out of the bottle on stage (to celebrate the moment?:). What do you think of that?! My opinion about that is not very positive.

Druhou prehliadkou bola prehliadka značky Factory WTF. Viem, že mám iný štýl obliekania a chápem, že sa táto značka snaží byť edgy a zaujať. Bohužiaľ mňa nezaujala prílišná snaha ukázať čo najviac kože (v jednom prípade mala modelka šaty tak krátke, že si ich neustále sťahovala a aj tak jej bolo vidieť spodnú časť zadku). Rozumiem, že aj módna show musí mať svojich sponzorov. Táto mala Vodku Goral. Takže ju modelky pili z fľaše priamo na móle (asi aby oslávili daný moment?:). Čo si o tom myslíte?! Ja teda nič pozitívne.







The third and the last show why I realized staying there and not leaving was worth it was fashion show of 10 evening gowns made by 10 slovak designers like Fero Mikloško, Lukáš Kimlička and others. It was simply breathtaking. I would love to most of the gowns. The show was short but amazing with slow music matching it perfectly. I even met Fero Mikloško in person and took a photo with him- thanks to Lenke one of my little dreams came true. ;)

Tretia a posledná show, vďaka ktorej som si uvedomila, že to, že som tam ostala a neodišla naozaj stálo za to, bola show desiatich rób desiatich slovenských návrhárov ako Fero Mikloško, Lukáš Kimlička a iných. Bolo to nádherné. Ak by sa dalo, tak by som vlastnila skoro všetky. Prehliadka bola krátka, ale úžasná s pomalou hudbou, ktorá ju dokonale sprevádzala. Dokonca sa mi vďaka Lenke splnill menší sen. Stretla som Fera Mikloška osobne a samozrejme, že  s ním mám aj fotku. ;)








And what was I wearing?
A čo som mala na sebe?


dress - H&M
bag, jacket - secondhand
shoes - random
tights - F&F


Nezabúdajte na GIVEAWAY!:)

6 comments:

  1. neviem, ale mne to pitie vodky na móle pripadá trápne ... nemám rada takéto okaté reklamy ... navyše, nie každá má rada vodku ... proste odveci to je :)
    na tej kolekcii Factory WTF sa mi páčia len tie tylové (či aké to sú) sukne, aj keď by som si to nikdy neobliekla, tiež to neni môj štýl :)
    tie tvoje šaty miujem, sú krásne :)) sekne ti to ;)

    ReplyDelete
  2. krásne šaty si mala :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous01:53

    tie slovenske fashion shows maju stale taky malomestiacky nadych velke loga etc. Mam pocit ze niektore osoby si myslia ze ked nieco nemaju s velkym napisom alebo logom nejakej modnej firmy uz to neni to prave orechove, a este ma stale pobavi ako sa tam pretrcaju niektore slovenske ,,celebrity" ktore si myslia ze maju punc na stylovost ked si vezmu akoze seksi odev.

    ReplyDelete
  4. niektoré oblečká sú fakt suprové aj to tovje :)) fero mikloško.. :D lolek :D

    ReplyDelete
  5. tak s tým pitím vodky súhlasím s prvým komentom. je to trápne.ale hneď tú prvú róbu by som brala :)

    ReplyDelete