Friday, October 05, 2012

girls just wanna have fun...

Yesterday I was with my girls.
Finally after 3 weeks!
And tonight I´m meeting Naty after like 7 months.
She got us tickets to Fashion Party in Fashion cafe so I think we will have fun. The truth is, we can be anywhere and we always do when we are together. ;)
Hope you will have a great night too. ;)

Včera som bola s mojimi babami.
Konečne po 3 týždňoch!
A dnes budem s Naty po asi 7 mesiacoch.
Získala pre nás lístky na Fashion Party vo Fashion cafe, takže sa zaručene budeme baviť. Pravda je, že je jedno, kde sme, bavíme sa vždy keď sme spolu. ;)
Dúfam, že tiež budete mať super večer. ;)











dress, collar - H&M
bag - secondhand
shoes - random
sunglasses - Gucci

12 comments:

  1. krásne šaty! :)

    ReplyDelete
  2. veľmi pekný outfit !:) páči sa mi tá kabelka !
    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. nádherné šaty, a topánky sú k tomu top! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous06:07

    uzasne pancusky :))) odkial ich mas??? :)))

    AndreaZ

    ReplyDelete
  5. Ten ježiš ani neviem jak sa to povie po slovensky :(( collar je strašne krásny!Aj ja rozmýšlam nad jeho kúpou a chcem sa ťa opýtať, nezelenie na krku s voňavky?

    A pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu ťa pozývam na historicky prvú giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. vieš čo, zatiaľ som ho nemala na sebe až tak veľa, aby som to zistila- ale keď začne, tak sa Ti ozvem ;)

      Delete
  6. veľmi pekne doladený outfit :)

    ReplyDelete
  7. Vau, s tou cervenou to vyzera tak luxusne a s tou zlatou :)

    ReplyDelete