Tuesday, October 02, 2012

give... give.... GIVEAWAY! :)





Sorry, today in slovak only. :)

Takže, ako som Vám minule spomínala, veľmi sa teším z toho, že počet Vás, ktorí sledujete tento blog a baví Vás aj napriek momentálnej menšej frekvencii postovania, prekročil 300.
A keďže v poslednej dobe dosť fičím na náhrdelníkoch, tak mám pre Vás ako poďakovanie giveaway o týchto dvoch krásavcov. :)




Ružičkový pre romantickejšie duše a 


neónovo-žltý a trblietavý pre tie, ktoré majú ako ja rady všetko čo sa leskne. :)

Giveaway bude trvať do 22hého októbra, víťazi/víťazky budú dvaja/dve a vyžrebujem ich asi pomocou random.org. Giveaway je otvorená pre SR aj ČR.

Podmienky:

1.  Followovanie cez Google Friend Connect.

2. Like tu:
              


3. A komentár s náhrdelníkom, ktorý si vyberáte, ak vyhráte, kontaktným emailom a poprípade ak chcete, tak mi pokojne napíšte, čo sa Vám na blogu páči/nepáči. :)



Veľa šťastia! ;)

29 comments:

  1. sledujem aj cez GFC aj cez Facebook(Kate Gregi Pojezdal)

    a páči sa mi ten neónový


    katarina.pojezdalova@gmail.com

    ReplyDelete
  2. mne sa riadne paci ten s tym neonovym nadychom... a pacia sa mi vsetky saty co mas...vzdy a vsade :D

    fashovv@gmail.com

    ReplyDelete
  3. je mi jedno, ktorý, oba sú super ako tvoj blog :)
    nathculakova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. sledujem ťa už dlhšie a prosila by som si ten kvetinkový, prvý :)
    ambrozalia@centrum.sk

    ReplyDelete
  5. Zuzi sleduju tě dlouho a mám tenhle blog stále raděj a raděj :-).
    A jako ta největší romantička pod sluncem :-D bych si vybrala růžičky.

    Leelookillah@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Sledujem FB,GFC a samozrejme aj tu :)

    Sympatický mi je ten trblietavý.

    lucia.kutalek@gmail.com

    ReplyDelete
  7. sleduji :) a nejvíc se mi líbí tvoje outfity :) veronicas.style@gmail.com

    ReplyDelete
  8. obidva sú krásne, ale krajší ten trblietkavý :) blog sa mi páči celý, sledujem už dlho dlho dlho :-)

    soninka11s@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Jeeej, tie su krasne, ale ak, tak ruzickovy :)
    labudova.kukdong@gmail.com :) SLedujem ako Zuzana Labudová

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:50

    Som rada, ze som tento blog objavila, nemam co vytknut :) Si skvela inspiracia!
    Obidva su krasne!

    luci9@post.sk
    Lusi

    ReplyDelete
  11. Oba sú skvelé, ja fakt neviem, takže keď sa na mňa usmeje šťastie, výber nechám na tebe. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Ten růžičkový je skvělý:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. cillikova.z@centrum.sk :) obidva sú krásne, neviem si vybrať. :)

    ReplyDelete
  14. mne sa páči ten s ružičkami:) a máš tie najkrajšie šaty (všetky)aké som kedy videla

    michelle.h@centrum.sk

    ReplyDelete
  15. ja som taká romantická duša...takže ružičky ;)
    ribboninhair@gmail.com

    ReplyDelete
  16. ja bych chtela ten s temi ruzemi :-)

    ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. páči sa mi tvoj sladký štýl :) a u teba nafacebooku sa vždy inšpirujem všetkým čo pridávaš :))
    páčia sa mi teda oba náhrdelníky ale ten neónový asi viac :)
    pattynkakrajcovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Mne sa páčia obidve veľmi veľmi :D Čiže ak by sa na mňa usmialo šťastie, výber nechám na teba a budem netrpezlivá kým ho nedostanem! :D :D Mne sa na tvojom blogu páči všetko, úplne všetko :) Tvoj dizajn, príspevky a hlavne tie tvoje krásne prekrásne šaty.. :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    ReplyDelete
  19. Mne sa na tvojom blogu asi najviac páči to, že najviac nosíš šaty, krásne šaty... :D Z náhrdelníkov by som brala ten neónový.:)
    iv.pekarova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. mne sa najviac pacia tie biele ruzicky ale aj neonkove kamienkyyy juuuj zuzi kraasne
    lucyfashionvisions@gmail.com

    ReplyDelete
  21. krajší je biely ale je mi to fuuk :)

    icka.gazdova@gmail.com

    ReplyDelete
  22. mne sa páči ten ružičkový... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  23. Ja na tvojom blogu milujem outfity a tiež všetky tvoje šaty! A kabelky! A vlastne topánky máš tiež skvelé! Sledujem ťa už dlhú dobu,si strašne sympatická :) Prvý náhrdelník s ružičkami je krásny :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  24. Sledujem aj cez GFC a aj na facebooku :) Oba náhrdelníky sú pekné, ale viac sa mi páči ten neónovo- žltý :)
    lama.guanako@gmail.com

    ReplyDelete
  25. milujem tvoje fotky a tvoj štýl, úžasné šaty
    veľmi sa mi páči ten ružičkový náhrdelník
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  26. ružičkový :)
    zubajova.daniela@gmail.com
    popravde, objavila som ťa až dnes ale očarila si ma hneď prvým článkom ktorý som si prečítala :)

    ReplyDelete
  27. určitě ten žlutý....dakujem=)

    pragueneedsmorestyle@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Sledujem cez FB už dlho, cez gfc až tak dlho nie (už tam tak často nechodím) Tvoj blog ma baví a rada som v obraze, čo sa týka trendov i netrendov a kombinácii, takže u Teba vždy nájdem inšpiráciu :)
    A náhrdelník? to je jedno, ten, čo na mňa vyjde :)
    sladkovska.ivka@gmail.com

    ReplyDelete
  29. neónový :)
    denisa.hilovska@gmail.com

    a všetko sa mi tu páči :)

    ReplyDelete