Wednesday, October 24, 2012

giveaway winners

In this outfit I look a little bit like a little blond parrot.
I know, sometimes I have these colorful moments.
You don´t have to wear dark clothes even though is fall. ;)
Do you tend to wear dark clothes in fall?
Or are you more colorful? :)

V tomto outfite som farebná ako taký malý blonďatý papagáj.
Viem, aj ja mám niekedy tieto farebné momenty.
Nemusím nosiť tmavé farby iba preto, že je jeseň. ;)
A čo vy? Nosíte na jeseň skôr tmavšie farby?
Alebo sa obliekate farebnejšie? :)







dress - Forever 21
sweater - secondhand
collar - H&M
bag - Oasap
shoes - Converse
sunglasses - Gucci


Giveaway vyhrávajú:


Lizzy (ružičkový :)



a Sim (neónový:).

Gratulujem :)

16 comments:

  1. gratulujem víťazkám, a tebe to veľmi pristane ! :)

    ReplyDelete
  2. farebná si krásna! teda,to som nečakala že by som mohla vyhrať,náhrdelník je fakt dokonalý!! teším sa :) a ďakujeeeeem

    ReplyDelete
  3. oooo oooooooo oooooooooooo dakujem!!!!!!!!!! toto je po maturite a bc statniciach moj treti najlepsi den v zivoteeeeeeeeeeee :) DAKUJEM :) a vinsujem aj spoluvitazke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gratulujem k výhre ;)

      Delete
    2. Gratulujem Vám obom, pokúsim sa to poslať hneď, ako dojdem domov, lebo tu v BA nejako nemám čas :/

      Delete
  4. áchjooo....prozrad aspon odkud je ten neonový...vážně se mi líbí...díky

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. z H&M :) obidva sú :)

      Delete
  5. Gratulujem šťastným víťazkám :) a tebe to veľmi pristane,krásny outfit :)

    ReplyDelete
  6. Krasny nahrdelnik!

    ReplyDelete
  7. baby, gratulujem :)
    super outfit :)

    ReplyDelete
  8. krasne zladene farby, ja mam teraz naladu na tmavsie farby, ktore ozivujem nejakym sviezim farebnym doplnkom, napr. satka alebo kabelka.

    ReplyDelete
  9. veľké ďakujem všetkým za milé komentáre ;)

    ReplyDelete
  10. uplne super zlatunka kabelka :)

    ReplyDelete