Sunday, October 28, 2012

I don't know how to tell you this, but... there's a Chinese family in our bathroom.

It´s so interesting, because a year ago I had one post exactly from IKEA. 
And now again.
I´m not paid for their promo, I just love everything from their furniture and unique decorations to their food.
And fooling around in the store, jumping on their beds, pretending that I´m actually watching TV in their fake living rooms (yes, now I know you think I´m crazy :) like Tom and Summer did in 500 days of summer.
Me and my very pretty photographer for that day Janka went there to get some delicious cakes and coffee. (Btw since they opened after the renovation, the coffee is so much better!:)
Have you tried their cakes? Which one is your favorite? ;)

Je to veľmi zaujímavé, ale pred rokom som mala post presne z IKEy.
A teraz znovu.
Nie, neplatia ma za reklamu, iba zbožňujem všetko od ich nábytku, nezvyčajných dekorácií až po jedlo.
A šalenie sa v ich obchode, hádzanie sa do ich postelí, tvárenie sa, že v ich fake obývačkách pozerám telku (som si istá, že si o mne myslíte, že mi šibe :) ako Tom a Summer v 500 dní so Summer.
Ja a moja krásna fotografka pre daný deň, Janka, sme tam šli na kávu a ich mňamózne koláče. (Btw, odkedy IKEu zrenovovali ich káva je oveľa lepšia!:)
Už ste si tam dali koláčik? Aký je Váš najobľúbenejší? ;)









shirt - secondhand
skirt, bag - Mango
chains - vintage
snake bracelet - vjstyle
shoes - F&F

Janka. :)



And the scene from 500 days of summer. / A spomínaná scéna z 500 dní so Summer.



17 comments:

  1. ako to, že som ten film ešte nevidela? musím to napraviť ešte dnes :)
    http://dailycupofmode.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. určite si to pozri! fakt taký netradičný romantický film :)

      Delete
  2. juj zlaticko, super fotky :-)

    ReplyDelete
  3. juj zlaticko, super fotky, tesim sa na nielen fotograficke repete :-)

    ReplyDelete
  4. už sa teším,keď tú vynovenú ikeu navštívim :)

    ReplyDelete
  5. sluší ti to! a ty koláčky vypadají moc dobře:P

    ReplyDelete
  6. tretia fotka - wow!!! z tohto uhľa pohľadu vyzeráš úplne ináč! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čo? fakt? tá sa mi z nich páči najmenej :D ale ďakujem :)

      Delete
  7. na fotkach mas krasnu suknicku :)
    a v Ikei som milovala daim kolac, ktory tam uz teraz bohuzial nemaju v ponuke, musim pozriet dole v potravinach, mozno tam bude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. škoda, že nemajú! lebo daim priam zbožňujem ;)

      Delete
  8. Anonymous05:01

    ten hadi naramok je the best! Da sa este objednat? a veru tretia fotka, ani by som ta nespoznala, perfektneee!!! :) Lusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) na vjstyle ho už nemajú, ale na ebayi ich nájdeš veľa a za oveľa lacnejšie :)

      Delete
  9. ďakujem všetkým za milé komentáre :)

    ReplyDelete
  10. ty máš akú mňamóznu sukňu, tiež sa obzerám po nejak leopardej :) a v Ikei mam najradšej jablkový koláč, lebo sú v ňom velké kúsky ovocia a stále chutí tak super čerstvo!

    ReplyDelete
  11. ja mám najradšej detské menu s jablkom ale nechcú mi k nemu dávať sobíka :-/

    aaaa 500 days of summer je najmegaaaaaa!

    ReplyDelete