Thursday, October 11, 2012

New in

I haven´t had new in for such a long time.
This time I needed to make one because I got so many gifts in the past week. :)

Už dlho som tu nemala new in.
Tentokrát som ho už musela urobiť, pretože som za posledný týždeň dostala toľko darčekov. :)





First is this early b-day gift. One thing from my fall/winter wishlist. Purple winter coat with amazing dress like cut that is very warm from my mom. :)

Prvý je tento predčasný narodeninový darček.  Jedna z vecí z môjho wishlistu na jeseň/zimu. Fialový zimný kabátik so super strihom pripomínajúcim šaty, ktorý je veľmi teplý a je od mamky. :)



Second photo shows 2 dresses Naty got for me in Forever 21. Which one do you like more?

Druhá fotka ukazuje 2 šaty, ktoré mi Naty kúpila vo Forever21. Ktoré sa Vám z nich páčia viac?


And on the third photo you can also see other gifts from Naty. VS Pink dog, almond&strawberry body lotion and bright pink lip gloss. (In the bag is also underwear but I want to be a good girl and I don´t want to show my panties to strangers. :D)

A na tretej fotke tiež môžete vidieť iné darčeky od Naty. Psík VS Pink, mandľovo-jahodový krém a výrazný ružový lesk na pery. (V taške je tiež spodné prádlo, ale ja chcem byť dobré dievča a neukazovať svoje gaťky cudzím. :D).


This is not really a gift, but I just couldn´t resist 50% off on Asos and I even got 10% more off with code MEGA10 on checkout. ;)

Toto nie je darček, ale nemohla som odolať 50%ným zľavám na Asose, a s kódom MEGA10 som mala ešte ďalších 10% dolu. ;)

Nezabúdajte na GIVEAWAY!:)




10 comments:

  1. jaaaaaaaaj tie saty :) zas zasnem♥

    ReplyDelete
  2. tie oranžové!!

    ReplyDelete
  3. Ahoj, boží jsem ty "zelene" saty, ty bych brala..zitra se po podobných musim podivat! :-) Jiank i osatní veci jsou krásné. U mně na blogu prave probíhá GA o super ceny, jestli máš chuť se zapojit, tak tady je odkaz http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html tvoje ucast me moc potesi

    ReplyDelete
  4. jój jak ja milujem šaty s takými detailami na chrbte <3 :)

    ReplyDelete
  5. Ach tie posledne saty ♥♥♥
    Krasne vecicky!

    ReplyDelete
  6. love the coat! amazing purchases!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Viac sa mi páčia tie červené/koralové šaty,ale všetko je to fakt úžasné :)

    ReplyDelete
  8. úžasné veci si dostal tá VS.. growl.. :D

    ReplyDelete
  9. Krásné věci, VS ti závidím!!♥

    ReplyDelete
  10. mne sa páčia oboje šaty ale na tých žltých ma uchvátila tá čipka:)

    ReplyDelete