Monday, November 19, 2012

Bonjour :)

Bonjour :)
So, I´m posting again after a week in Brussels (and one day in Antwerp). :)
I had to get up so early today (4:00 am!) so I won´t be writing much. I will post photos of Brussels, Antwerp and new outfits soon.
Today just about stuff I brought back from the trip and about what characterized my last and this Sunday.
I hope everything went as good with you. ;)

Bonjour :)
Po týždni v Bruseli (a dni v Antverpách) sa Vám opäť hlásim. :)
Dnes som vstávala o 4tej, takže asi toho veľa písať nebudem, s fotkami Bruselu, Anverp aj nových outfitov sa prihlásim čoskoro.
Dnes to bude o veciach, ktoré som si doniesla z výletu, a o tom, čo charakterizovalo moju predošlú aj túto nedeľu.
Dúfam, že ste sa vy mali rovnako dobre. ;)




Last Sunday with tulips from Miško and mint tea in a cozy cafe (so happy!:). 

Minulá nedeľa v znamení tulipánov od Miška a mentolového čaju v útulnej kaviarni (veľmi šťastná!:).


This Sunday with coffee and pistachio macaron (eating the sadness away).

Táto nedeľa s kávou a pistáciovou makarónkou (zajedám smútok).


What have I brought : burgundy dress and lila jewelry from H&M, purple dress with golden zipper from New Look and cream pleated skirt from Forever 21.

Čo som si doniesla : bordové šaty a svetlofialové šperky z H&M, fialové šaty so zlatým zipsom z New Look a krémová plisovaná sukňa z Forever 21.


And an early present from my man he got me for my birthday in Urban Outfitters. Such a funny book about world history in facebook statuses. ;)

A skorý darček od môjho chlapa k narodeninám z Urban Outfitters. Veľmi vtipná kniha o histórii sveta vo facebookových statusoch. ;)




17 comments:

  1. aj ja by osm tam šla. ;)

    ReplyDelete
  2. Tá prvá fotka ♥
    Waaa, chceme ďalšie fotky! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neboj, neboj, určite v blízkej dobe prídu ;)

      Delete
  3. hehe :) to chcem!!! :D
    kuk sem ---> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/ :)

    ReplyDelete
  4. takze vitaj spat a tesim sa na fotky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem evie, inak videla som Ťa v decembrovej Eve :)))

      Delete
  5. tie fialove so zlatým zipsom vyzerajú úžasne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, dúfam, že keď ich skombinujem, tak to stále bude platiť :)

      Delete
  6. tie šaty z hm potrebujem. nevidel ich niekto v bratislave?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fúha, prepáč, naozaj neviem, keďže som len teraz prišla :) ale prajem veľa šťastia v hľadaní ;)

      Delete
    2. Nathalie, tieto keď tak hľadaj v Avione... ak budú, jedine tam ;)

      Delete
  7. :) tesim sa na dalsie fotky :)

    ReplyDelete
  8. ďakujem Vám všetkým za milé komentáre, vylepšujú mi deň! ;)

    ReplyDelete
  9. tá kniha musí byť super :)

    ReplyDelete
  10. závisť, znova dostávam chuť na výlet mimo Bratislavy.. :)

    PS: bral by som príspevok s nascanovanou knihou, tá ma zaujala !! :)

    ReplyDelete
  11. skvelééé:)

    jeej aj ja som bola v Brusseli ale asi ped dvoma týždnami...:)

    ReplyDelete