Friday, November 30, 2012

can´t wait

Hi :)
I´m back home in Košice again but this time mostly because I can´t really focus on studying, when I´m in a dorm and I have one final from law next week. :/
This outfit is from Tuesday when we went to drink some mulled wine to a Christmas market. They had vanilla flavoured one, cherry punch, fruit punch.... a lot to choose from. But the atmosphere was a little strange. Not very Christmas like with 10 degrees, no snow and people with unbuttoned coats.
I can´t wait till Christmas. Christmas with peace and no worries about final projects, studying and finals. With Mišo that will come back home a couple of days before Christmas (and I can´t wait till he will open his gift- he has no idea what I got for him:D). With friends that will finally have some time to catch up. With snowing in big chunky snowflakes, sledging, skiing, decorating the Christmas tree (I always do it all by myself!:), packing gifts, baking pastry, burning fire in the fireplace, crunching snow under my feet, ice skating, eating so much it hurts with family during Christmas Eve and simply just chill without any morning alarm.
What are you looking forward to? :)

Čauko :)
Opäť som doma v Košiciach, ale tentokrát hlavne preto, lebo na intráku sa absolútne neviem sústrediť na učenie a skúšku z práva mám už o týždeň. :/
Tento outfit je ešte z utorka, keď sme si boli dať vínečko na vianočné trhy. Mali tam vanilkové varené víno, čerešňový punč, punč s ovocím... takže bolo z čoho vyberať. Len tá atmosféra bola taká divná, nevianočná, keďže bolo asi 10 stupňov, žiadny sneh a ľudia v rozopnutých kabátoch.
Ja sa už Vianoc neviem dočkať. Na pokoj a pohodu bez seminárnych prác, učenia a skúšok. Na Miša, ktorý sa mi vráti tesne pred Vianocami (a na jeho rozbalenie darčeka, lebo nemá absolútnu šajnu, čo pre neho mám:D). Na kamarátov, ktorí konečne budú mať čas vidieť ma tiež. Na sneženie vo veľkých chumáčoch, sánkovačku, lyžovačku, zdobenie stromčeka (každý rok to robím ja a sama!:), balenie darčekov, pečenie koláčikov, zapálený oheň v kozube, vŕzganie snehu pod nohami, korčuľovanie, na neskutočné napráskanie pri vianočnej večeri s rodinou a jednoducho takú tú pohodu bez ranného budíka.
Na čo sa tešíte vy? :)








dress (underneath), necklace - H&M
skirt - Forever 21
jacket - secondhand
shoes - random
sunglasses - Gucci
bag - Mango

And I know how I wear  my Mango bag so often, so I wanted a change. I have found this black one on sale so I ordered it from here. :) What do you think? :)
A viem, že tú moju čiernu kabelku z Manga nosím dosť často, tak som chcela zmenu. Našla som túto čiernu ešte vo výpredaji, tak som si ju objednala odtiaľto. :) Čo myslíte? :)


9 comments:

  1. om zvedavá ako bude vyzerať kabelka "naživo":)

    ReplyDelete
  2. uhmm košičanka hej? ja som tvoja "suseda" ;D
    veľmi pekná sukienka ;)

    ReplyDelete
  3. I love the whole look.
    Burgundy is perfect on you.

    Www.fashionerza.com
    Long time follower here, please follow back

    ReplyDelete
  4. kabelka vyzerá takto super :) na vianoce sa teším úplne najviac - darčeky, medovníky, zdobenie stromčeka ... :)

    ReplyDelete
  5. Pekna je ta kabelka. Ja sa tesim na kolace, na to, co bude robit syn, ked uvidi svoj vytuzeny darcek a na to, ze 25ho sa spakujeme a odchadzame do Tatier, kde nam bude hola hej :)

    ReplyDelete
  6. fuu tento outfit a vianočné trhy :-D to nejde dokopyyy! ale vanilkove vino to môže byť veru mňamka, v bundičke a sukničke duplom!

    ReplyDelete
  7. Super zladená!:))

    Zajtra si idem kúpiť nejakú sukňu, si ma inšpirovala, keďže mám všetky na SVK, musím nakúpiť:))

    Budem rada, ak si klikneš na môj blog:) Merci:)

    http://feediarybykristy.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  8. Pozývam ťa na svoju prvú Giveaway, ktorá prebieha tu:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  9. ahoj zuzi :) idem ti spamovat stenu, som ta oznacila v 11otazkovom tagu, v ktorom ma tiez oznacili :)

    http://footlooseinthecity.blogspot.sk/2012/12/answers-questions.html

    ReplyDelete