pondelok, 19. novembra 2012

From Brussels (part one)

So, the first post from Brussels. :)
I ate probably the biggest amount of fries during this trip (I really don´t like them when I´m home, but the Belgians originally invented them and they are seriously unbeatable). And junk food. Can anyone resist warm churros and waffles with warm Nutella on it? And also I have drank so many beers! I am strictly a wine person but when they have apple beer or cherry one, that seriously changes everything. :)
Manneken Pis is really small and did you know that he has a sister too? Her name is Jeanneke? There is also a pissing dog named Zinneke, but unfortunately I didn´t get to him. 
We also went to Antwerp, to fashion museum, markets, to vintage stores, plus of course we took some outfit photos, but about that later.

P.S. : Ladybox came in today so you can look forward to my first cosmetic review. :)

Tak, prvý post z Bruselu. :)
Počas tohto výletu som zjedla asi najviac hranoliek (doma ich nemám rada, ale v skutočnosti ich vynašli Belgičania a sú naozaj bezkonkurenčné) a nezdravých jedál (churros- no môžete mu odolať? a wafle- predstavte si ešte teplú Nutellu, roztekajúcu sa po wafli... mňam!). No a vypila asi najviac piva v živote (som výlučne vínový typ, ale nedajte si, keď majú aj jablkové či čerešňové :).
Manneken Pis je naozaj malý a vedeli ste, že má aj sestru Jeanneke? Existuje aj pišajúci psík s menom Zinneke, ale bohužiaľ, nedostala som sa k nemu.
Boli sme aj v Antverpách, v múzeu módy, na trhoch aj vo vintage shopoch, plus samozrejme sme nafotili nejaké outfity, ale o tom neskôr. :)

P.S: Došiel mi ladybox, takže sa tiež môžete tešiť na moju prvú kozmetickú recenziu. ;)


The original.
Originál.

Copies.
Kópie.

Jeanneke.

Brussels also has a lot of street art (this one with Tintin, that is from Belgium as well:),
Brusel má tiež veľa street artu (tento konkrétne je s Tintinom, ktorý pochádza z Belgicka:),

many cool vinyl shops,
veľa cool vinyl obchodov,

creative stuff going on (like this park shining like a ranbow at night:),
kreatívnych vecí (ako tento park, svietiaci v noci ako dúha),

 
homeless people with cute dogs,
bezdomovcov s rozkošnými psíkmi,

and candy shops (not 50 cent´s;).
a candy shopov (nie 50 centových;).

9 komentárov:

  1. jezkove oci, tie steniatkaaaaa :)

    a tie sochy? to je akoze nejaky ich narodny symbol alebo co? :D myslim tych chlapcekov pri urinacii :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, je :) a využívajú to všetky suvenírové obchody, ktoré ho dávajú od čokolád, mydiel, až na vývrtky na víno či zvončeky :)

      Odstrániť
  2. tým manekenom sme boli šoknutý. keby okolo neho nestála kopa ľudí ani si ho nevšimnem :D ale ten náš nebol nahý :( mala si wafle s čokoládovými tyčinkami vnútri? tie sú totiž najlepšie!! tiež sme pochodili pár superských comic walls a iných vecičiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež :D je úplne malinký :) nemala, dokelu, asi som si mala dať, ja som strašne chcela tie poliate bielou čokoládou, ale nejako nevydalo :/

      Odstrániť
    2. nabudúce si treba dopriať ochutnávku waflí :)

      Odstrániť
  3. Jeeeeeeeej, to su krasne fotky, ze tebe a tvojmu Miskovi velmi zavidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juuj, krasne fotky mas, uplne si ma teraz inspirovala, rada by som sa tam raz pozrela, ale asi musim pockat na ten pravy cas:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky Zuzi, keday dame stretko?Ozvi sa mi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. niekedy sa zhrešiť musí ;D
    bohovské fotky :))
    chcem tam ísť!
    ten park♥♥

    OdpovedaťOdstrániť