Saturday, November 24, 2012

From Brussels (part two)

So outfit post today and about what we have also seen in Brussels.
I have always wanted to see red light district. So we went and looked, and I liked it. I din´t take pics because I don´t really want to post almost naked ladies here. :D Even one man tried to invite me in but you can imagine what my answer was.
Of course I wanted to see markets. One normal one (those olive photos are from there) and one flea one (all the other photos are from there). The flea market had everything there, from old walkmans,silver spoons, tv remotes to horror dolls. I wanted one bracelet badly but it was so cold out I didn´t come back for it. Mistake nr. 1.
After of course, vintage stores. I have found one amazing dark blue Celine bag. But it was really small and for 40 euro. So I didn´t come back for it either. Probably mistake nr. 2 but I have cheaper and bigger replacement already. :)
I also had Churros after 4 years. It´s not very healthy but my stomach was singing with joy. :)
And the last was Atomium. Really bigger than I expected. Outfit pics are from park near it. Probably often visited for photos because even one couple had their pictures taken there. :)

Takže dnes outfit post a o tom, čo sme ešte v Bruseli pozreli.
Vždy ma to ťahalo vidieť red light district. Tak sme šli a okukovali, a bavilo ma to. Nefotila som, lebo načo by som Vám tu postovala polonahé tety. :D Aj ma jeden muž volal dnu, ale tak viete aká je odpoveď. :D
Samozrejme, museli sme ísť aj na trhy. Jeden normálny z ktorého sú olivové fotky a jeden blší, z ktorého sú všetky ostatné. Na tom blšom nájdete všetko od starých walkmanov, cez strieborné lyžičky, ovládačky na telky až po hororové bábiky. Veľmi som chcela jeden náramok, ale bola mi zima, takže som sa poň nevrátila. Chyba č. 1.
Potom jasné, že vintage shopy. Našla som prekrásnu modrú Celine kabelku. Lenže bola veľmi malá a stála 40 eur. Tak som sa po ňu nevrátila. Možno chyba č. 2, ale už mám väčšiu a lacnejšiu náhradu. :)
Po 4 rokoch som si konečne dala Churros. Veľmi zdravý síce nie je, ale moje bruško spievalo. :)
No a posledné sme mrkli Atomium. O dosť väčšie, ako som čakala. Outfit fotky sú z parku pri ňom. Na fotky asi veľmi obľúbenom, lebo sa tam práve fotila jedna svadba. :)









dress - F&F
bag - Oasap
shoes - New Yorker
necklace - H&M







Churros. :)


21 comments:

  1. krásne šaty...a závidim že si videla tie blšáky...krása..ja som oho veľa nevidela..:(

    ReplyDelete
  2. taky miluju churros :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hrozne dobré to je :) len škoda, že to u nás nedostať :/

      Delete
  3. krásne šaty a och tie foťáky !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. brutálne boli, no a to nebol iba jeden stánok, Mišo tam našiel jeden neskutočný starý Nikon, ale nakoniec ho nekúpil :)

      Delete
  4. aká si na tých fotkách zlatá, prekrásna! ;)
    užila si si dúfam poriadne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj, ďakujem :)
      najporiadnejšie! :D

      Delete
  5. dokonala ako furt :-) a saty rovnako :-*

    ReplyDelete
  6. dokonala ako vzdy :-) a saty rovnako :-*

    ReplyDelete
  7. Awesome photos!! I love those boots you're wearing, adorable! :)

    -Haylie

    ReplyDelete
  8. Chcela by som to tam vidieť :)

    ReplyDelete
  9. aaach tú jednu practicu z predposledného obrázka si prosím! :D máš krásne šaty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. šalené boli tie foťáky... a šaty ďakujú za kompliment ;)

      Delete
  10. veľké ďakujem všetkým za milé komentáre ;)

    ReplyDelete
  11. mňaaam Churros som tuším ešte nejedla:)) inak veľmi pekné fotky:)

    http://feediarybykristy.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  12. Zuzka krásne fotky, normálne z nich mám blšákovú náladu ♥ :D
    A ty si super ako vždy :)

    ReplyDelete
  13. Aaaaach tie foťáčiky^^

    ReplyDelete
  14. moc ti to sluselo!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  15. hned by som tam sla:)

    ReplyDelete
  16. omg a ja som na tom blsom trhu este nebola! Filip asi vie preco... :)

    Nice foto, akurat ten Michal nejak divne ostril na fotkach kde si ty ...

    ReplyDelete
  17. tak ja teraz prechádzam olivovou obsesiou a ty my tu fotíš plné kýble krásnych obrovských olííííív???? :D

    ReplyDelete