Saturday, November 10, 2012

just sorry :)

I´m sorry.
For not responding to your comments, not reading your blogs and for not commenting back.
I have so much stuff to do, in this couple of days I always seem to end up in bed later than 2 AM, I drink yo many coffees and all because I need to finish everything till I will leave for Brussels.
My flight is on Sunday morning so I´m extremely excited! :)
I´m slowly starting to pack, but to pack everyhting just to carry-on of max. 10 kg will be kinda hard with all of the slovak cheese and bacon I have for Miško. :D

I´m so glad you stil read me even though I´m a total blog egoist. ;)

Prepáčte.
Za to, že nestíham odpovedať na komentáre, čítať Vaše blogy a komentovať späť.
Momentálne neviem kde mi hlava stojí, pravidelne chodím spávať po druhej, pijem toľko káv, že koniec, a to všetko preto, aby som stihla všetky veci do školy, kým pôjdem do Bruselu.
Odlietam už v nedeľu ráno, takže sa neskutočne teším! :)
Začínam sa pomaly baliť, ale zbaliť sa do 10 kg príručnej batožiny so všetkými parenicami, korbáčikmi, bryndzami a slaninou pre Miša bude trošku problém. :D

Som rada, že ma čítate aj keď som takýto blogový egoista. ;)







dress (undermeath), collar - H&M
skirt - secondhand
bag - Mango
shoes - chinese shop
sweater - my sister´s 

A za fotky obrovské ďakujem pre Janku. ;)

14 comments:

  1. uži si tam fasa tie klobásy a slanina ma dostali :D


    super outfit ;)

    ReplyDelete
  2. och dala by som si slaninu, aj korbáčiky a v podstate všetko takéto slovenské!
    pekne si to tam uži, odpustíme ti ;)
    do 10kg by som sa asi nevedela zbaliť :)
    a ten náhrdelník je super!
    a ešte máš u mňa bod za pozadie!

    ReplyDelete
  3. to máš super, uži si to tam:) Brusel mám rada...hlavne podnik Delirium cafe... hehe:D

    ReplyDelete
  4. v Bruseli je určite super :) chcela by som sa tam niekedy pozrieť. tak držím palce pri balení :D
    krásny outfit :)

    ReplyDelete
  5. velmi pekny outfit :)

    ReplyDelete
  6. uf ja by som sa nepobalila :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous08:30

    nic z toho ti nedovolia zobrat do prirucnej batoziny...

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už som si to checkla, dovolia :) Problém majú iba s tekutými vecami nad 100 ml. :)

      Delete
  8. Moc ti to sekne! Obzvláště se mi líbí ten náhrdelník! :)

    ReplyDelete
  9. Ale Zuzička, aký egoista, veď predsa ideš za svojím najdrahším!
    Ale dúfam, že aspoň dáke fotky prinesieš odtiaľ :)
    Držím palce, príjemný let prajem :)

    ReplyDelete
  10. ahoj, zveme tě na naši první giveaway! :))
    http://cerisefees.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    ReplyDelete
  11. Ahojky.. Úžasné pozadí fotek:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Anonymous03:23

    všetky tvoje šaty sú nádherné, ale zabíjaš ich tými topánkami, buď na plnom opätku, alebo tými čiernymi s hrubým opätkom, fakt je to nevkusné, keď sa tak pozerám na všetky tie posty. Neber to ako urážku alebo niečo, je to len môj názor. Šaty sú fakt úžasné!! ;)

    ReplyDelete