Wednesday, November 21, 2012

Ladybox, November

I know I´m late with this review but because of my Brussels trip, Ladybox got to me just yesterday.
Ladybox to me is like a little Christmas for every month.
I don´t know what I´m going to get which makes the opening more exciting.
For more information about Ladybox and about how to order it, click here. :)
So 3-2-1 my first review!

Oneskorene, ale predsa.
Vďaka môjmu výletu do Bruselu sa ku mne Ladybox dostal len včera.
Ladybox je pre mňa ako také malé Vianoce každý mesiac.
Neviem vopred, čo dostanem, ale to to samotné otváranie robí ešte vzrušujúcejším.
Pre viac informácií o Ladyboxe a o tom, ako ho objednať, klik sem. :)
Takže 3-2-1 prvá recenzia aj u mňa. :)

So let´s start with the packaging.

Takže začnime obalom.







So, because I´m a perfectionist, I give them plus for it.
I like all the details perfect so I liked the black elegant colour of the box, the pink ribbon and also the unbreakable seal on the envelope.
P.S. : My roommate loved also the polystyren stuff. She had a little sparkles in her eyes when she saw it. Seriously. :D

Tak, keďže som perfekcionistka, dávam im za obal plus.
Vždy chcem mať všetky detaily perfektné, takže kladne hodnotím elegantnú čiernu škatuľu, ružovú mašľu a tiež nezlomiteľnú pečať na obálke. 
P.S.: Mojej spolubývajúcej sa tiež páčili aj tie polystyrénové somarinky. Keď ich zbadala, mala v očiach iskričky. Naozaj. :D

And now the content:

A teraz obsah:


1. Fleur de Santé Radiant Blush Soft Peach

So to tell you the truth, the morning before I got Ladybox my blush fell on the floor of my bathroom and broke. It was probably fate. So I tried this one and I really like it. The soft colour matches my skin tone and I give bonus points for the mirror inside. I won´t use the brush though, I have bigger one I usually use.

Aby som Vám povedala pravdu, ráno predtým, ako som Ladybox dostala, mi moja lícenka spadla na podlahu kúpeľne a úplne sa roztrieskala. Asi to bol osud. Tak som vyskúšala túto a som s ňou dosť spokojná. Jemná farba mi sedí k tónu pleti a bonusové body dávam aj za zrkadielko vnútri. Štetec ale používať nebudem, bežne používam väčší.

2. Iswari Macaccino Bio

I tried this cocoa energy drink this morning. I made it with warm milk and to me it didn´t really do anything about my energy. But tastes good.

Tento kakaový energetický nápoj som si dala dnes ráno. Urobila som ho s teplým mliekom, ale že by mi to nejako zmenilo energiu, to nie. Ale chutí dobre.

3. Pure Fiji shampoo

I am very dissapointed with this product. This shampoo from coconut milk was supposed to make my hair look shinier and give it more flexibility and vitality. In reality it didn´t do anything. My hair felt even drier after washing.

S týmto produktom som veľmi nespokojná. Tento šampón z kokosového mlieka mal prinavrátiť mojim vlasom lesk, pružnosť a vitalitu. Neurobil ale vôbec nič. Dokonca po umytí som mala pocit, že mám vlasy ešte suchšie

4. Yves Rocher mascara

Only one question. Why in brown colour? Seriously.

Iba jedna otázka. Prečo v hnedej farbe? Vážne.

5. Yves Rocher Fruit De Noel Body Lotion

Body lotion from special edition with scent of orange, bergamot and grapefruit. I give it a plus for fast absorption and leaving my skin smooth.  Minus for the scent. I just don´t love it so much.

Telové mlieko zo špeciálnej edície s vôňou pomaranča, bergamotu a grapefruitu. Dávam plus za rýchle vstrebávanie a za to, že mi dosť zjemnil pokožku. Mínus za vôňu. Tá sa mi veľmi nepáči.

6. NIP + FAB Body Butter

Omg, I´m totally in love with this. I have such a dry skin and this hydrates it perfectly! I never really liked the smell of mango but this body butter smells just so soft and yummy! The best product of November Ladybox for me. :)

Omg, zaľúbila som sa. Mám dosť suchú pokožku a toto telové maslo ju hydratuje úplne perfektne! Nikdy som nemala rada vôňu manga, ale tu vonia iba veľmi jemne a mňamózne! Podľa mňa najlepší produkt novembrového Ladyboxu. :)

7. Reniu face and body butter

Second best product for me. With extra virgin coconut oil base is also very good for my hands which get so dry and sensitive in the winter. Plus for the pineapple scent and thicker consistency. The small size fits in every bag. :)

Druhý najlepší produkt. So základom z extra panenského kokosového oleja je tiež veľmi dobrý na moje ruky, ktoré mám v zime veľmi suché a citlivé. Plus za ananásovú vôňu a hustejšiu konzistenciu. Malá veľkosť sa tiež zmestí do každej kabelky. :)

8. Fleur de Santé cosmetic bag

Cosmetic bag is always good. ;)

Kozmetická taška je vždy dobrá. ;)


So the final result is I guess, positive. Nice packaging, some products I didn´t really like but that is just all about each person´s colour and scent preferences. I would probably order another Ladybox because I like surprises. ;)

Thanks goes to Ladybox team for letting me write a review about it. :)

Takže v celkovom hodnotení by som hodnotila celkom pozitívne. Pekné balenie, niektoré produkty mi nesedeli, ale to je len o farebných a vonných preferenciách každého človeka. Asi by som si ho objednala znova, pretože prekvapenia mám rada. ;)

Ďakujem pre Ladybox tím, ktorí mi ho umožnili zrecenzovať. :)




5 comments:

  1. existuje aj niečo ako "gentlemanbox"? Lebo veď aj my chceme niečo dostávať!

    ReplyDelete
  2. sedmička znie lákavo!

    ReplyDelete
  3. Ja som tiez mala hnedu riasenku, co je pre mna super, ja inu nepouzivam.. a ono ta farba vyzera az do gastanovo-hrdzava vnutri, ale ked ju nanesiem ja, je takmer cierna :)

    ReplyDelete
  4. zo 6 úplne súhlasím ;))

    ReplyDelete
  5. licenka vyzera velmi lakavo :)

    ReplyDelete