Tuesday, November 06, 2012

shorts & stairs

Shorts!
Yes, I am not wearing any dress. :)
Weird, huh?
My day was long, too long. I managed to get absolutely wet from the rain, my umbrella changed into a satellite because of the wind, my shoes got wet too so they turned my white socks from white to pink, I missed one bus so I had to wait in a cold for long time but I don´t want to be so negative. The one positive thing: I went to was open lecture of Tim Weiner, Pulitzer prize winner, which was actually really cool. :)
How was your day today?


Šortky!
Áno, dnes na sebe nemám šaty ako obvykle. :)
Zvláštne, čo?
Mala som dlhý deň, veľmi dlhý. Podarilo sa mi úplne zmoknúť v daždi, dáždnik sa mi zmenil vo vetre na satelit, topánky mi úplne premokli, takže mi zmenili ponožky z bielych na ružové, zmeškala som autobus, takže som v zime vonku čakala trošku dlhšie ako obvykle, ale nechcem byť iba negatívna. Pozitívom je, že som šla na otvorenú besedu s Timom Weinerom, nositeľom Pulitzerovej ceny, ktorá bola dosť dobrá. :)
Aký ste mali deň vy?







top (Cubus), vest, bag - secondhand
bracelet, necklace - vintage
ring - Gate
shorts - F&F
shoes - New Yorker

11 comments:

  1. hneď som pozerala, že aká zmena, nečakané, že máš v šatníku aj šortky :D aj napriek takému dňu vyzeráš znovu super :)

    ReplyDelete
  2. Krásna :)) Páči sa mi, že aj po takých nepríjemnostiach zostávaš pozitívna :)) Len tak ďalej :))

    ReplyDelete
  3. Krásne červené doplnky ;).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. uzasne fotky! inak ten nahrdelnik mi pripomina jeden z Manga:) (ten moj prvy koment mozes vymazat:) )

    ReplyDelete
  5. Dokonalá kabelka! Nevěřím, že je ze sekáče :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  6. Super cute outfit! I love those shoes :)

    -Haylie

    ReplyDelete
  7. nahrdelnik u mna vedie a naramok

    ReplyDelete
  8. Zase super! Tlieskam!

    ReplyDelete
  9. úžasná vestička aj červená "dolaďovačka" :D

    ReplyDelete
  10. na besedu u nás v škole som chcel ísť aj ja... ach!

    ReplyDelete
  11. asi som sa zamilovala do tej kabelky! je nádherná!

    ReplyDelete