Thursday, November 08, 2012

So much to do, so little time...

I´m sorry my dress looks so rumpled.
I spent the whole day in it. I ran, I walked, I sat... I did everything, so it looks how it looks now.
I had been hunting for them on Asos for a couple of weeks, but my size was always sold out, but in the end, I got them. :)
I have so much stuff to do for school till I will go to Brussels to see Miško, so I won´t be spending so much time blogging.

Prepáčte, že som taká pokrčená.
V tých šatách som behala, sedela, chodila a robila všetko možné celý deň, takže vyzerajú ako vyzerajú.
Na Asose som si ich sledovala na sale pár týždňov, pričom mi stále vypredali moju veľkosť, ale napokon sa mi ich podarilo ukoristiť. :)
Momentálne som vo veľkom zhone dokončiť všetky veci do školy, kým pôjdem do Bruselu za Miškom, takže sa na blogu asi veľa nebudem zdržiavať, ak vôbec.







dress - Asos
sweater, bag - Mango
necklace - H&M
shoes - Chinese shop


8 comments:

  1. Krasna ako vzdy :)Svedci ti to :)

    ReplyDelete
  2. Šaty sú nádherne. Modrá ti sekne :)

    ReplyDelete
  3. strašne krásne šaty

    ReplyDelete
  4. teda nebyla ti zima?:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nebola, lebo som mala kabát? :)

      Delete
  5. brrrrrr, šaty sú teda super, ale neviem si predstaviť v tom ročnom období chodiť takto po vonku ... :-D :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som takto po vonku nechodila, mala som zimný kabát... :)

      Delete
  6. jej ten náhrdelnik je krasny...
    Štýl ženy

    ReplyDelete