Thursday, December 13, 2012

birthday girl

So my birthday was on Tuesday.
And we celebrated. 
With champagne that we mixed with other kinds of alcohol and the result was a headache like hell the morning after. But it was worth it!
This weekend I´m celebrating again and also a week after Christmas.
I like my birthday long, bubbly and fun! :D
I got such a great present! Article about me and Mirka in winter Woman magazine and invitation to the End of the world fashion show. I went there yesterday and had so much fun but more about that later. ;)
My finals are over too and I´m heading east.
And how are you?

Takže, narodeniny som mala v utorok.
A tak sme oslavovali.
So šampanským, ktoré sme kvalitne pomiešali s ďalšími druhmi alkoholu, takže na ďalšie ráno to bola bolesť hlavy ako sviňa divá, ale stálo to za to!
Tento víkend oslavujem znovu a tiež týždeň po Vianociach.
Moje narodeniny sa musia sláviť dlho, bublinkami a musí byť sranda! :D
Dostala som super darček! Článok o mne a Mirke v zimnom Woman magazíne a pozvánku na End of the world módnu show. Bola som tam včera a bolo skvele, ale o tom viac neskôr. ;)
Skúšky sú pre tento rok už hotové, takže dnes smerujem na východ. 
A ako sa máte vy? 








dress - Asos
jacket, bag - secondhand
shoes - random
earrings - H&M


invitation & Woman 
pozvánka a Woman




15 comments:

  1. moc ti to pristane a gratulujem k uspechom:)

    ReplyDelete
  2. ta sukynka je bozi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  3. krásna bunda! ;)

    ReplyDelete
  4. ooo článok v časopise, gratulácia ;))

    ReplyDelete
  5. krásne šaty, tiež nad nimi rozmýšľam :)

    O dva dni u mňa končí moja prvá giveaway, ktorá prebieha tu:

    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  6. You look wonderful!
    Happy Birthday! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. sukýnka je nádherná!:))

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Anonymous09:26

    nebola ti zima iba v tych pancuchach teraz vonku???

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, v ten večer sme boli iba v interiéri :)
      a nie, sú 200 denové z H&Mka, čiže sa cítim ako v legínach- pohoda :)

      Delete
    2. Anonymous14:49

      wow 200 den je dost :-O take som ani nevidela asi okrem nejakych stahovacich. Netlacia ked su take silne?

      AndreaZ

      Delete
    3. no ja som ich kupovala ešte v Bruseli, ale mali by ich mať aj tu, na Slovensku :) nie, vôbec, sú trošku užšie pri naťahovaní, ale absolútne netlačia :)

      Delete
    4. Anonymous10:20

      a v ktorych partiach su uzsie? ja ked som si kupila naposledy 160 den tak boli stahovacie a tlacili ma preto si radsej dam 3-4 pary obycajnych 30 den a mam to podobne bez tlacenia :)))

      AndreaZ

      Delete
    5. nie, netlačia :) iba pri naťahovaní cítiš, že sú trošičku užšie, ale pri nosení to vôbec necítiť :)

      Delete
    6. Anonymous14:34

      tak ich skusim :))) stahovacie moc nemam rada lebo som ich musela dost dlho nosit tak hocico ma tlaci prilis na nohach nemam moc rada a radsej sa tomu vyhnem :DDD

      AndreaZ

      Delete