Friday, December 28, 2012

Christmas presents

How was your Christmas? 
What presents did you get?
I got so many cool things as gifts or on sale but I´m showing you just a couple of them. (for example except new skis that I´m so excited about but I was too lazy to take pics of them ;).

Aké ste mali Vianoce?
Čo ste dostali?
Ja som dostala aj kúpila na výpredajoch super veci, ale ukážem Vám len pár (napríklad okrem lyží, z ktorých som hotová, ale nechcelo sa mi ich fotiť ;).





Best thing I got on Christmas sale. I got this Litttle Mistress dress in Tesco on even better sale than on Asos with my Tesco vouchers and extra discount. I´m so happy! I will wear it tomorrow on my late b-day party. ;)

Najlepšia vec, ktorú som získala na sale. Tieto šaty Little Mistress som obdivovala veľmi dlho, ale boli až príliš drahé, tak som si počkala. A kúpila som ich v Tescu s kupónmi a extra 10%nou zľavou za ešte lepšiu cenu ako na Asose. Zajtra si ich oblečiem na moju neskorú narodeninovú oslavu. ;)

2 dresses I mentioned earlier on facebook from Asos sale arrived last week. ;)

2 šaty, ktoré som Vám už skôr spomínala na facebooku z výpredaja na Asose, dorazili minulý týždeň. ;) 

My man really knows me. Why? Because he got me this book about 50 conteporary  fashion designers and the most amazing Style Journal by Moleskine. ;)

Môj drahý ma pozná úplne dokonale. Prečo? Lebo mi kúpil túto knižku o 50 súčasných módnych návrhároch a tento premakaný Style Journal od Moleskinu. ;)

My sis also knows what I like. She got me the newest Matkin and the warmest furry gloves from H&M (my last ones strangely dissapeared).

Moja sestra tiež vie, čo mám rada. Kúpila mi najnovšieho Matkina (Viete, či je to muž alebo žena? Ja jeho knihy zbožňujem, tak dúfam, že je to muž.:) a najteplejšie chlpaté rukavice z H&M (moje predošlé nejako záhadne zmizli a ich stratu oplakávam celú zimu:/).

And great bracelets from my boyfriend and from Forever 21, Versace Bright Crystal from my mom and 3 nuts like Cinderella got from sister´s boyfriend. (They also had 3 explanations, because they are really magical and they have 3 dresses inside :) : 1st one is from Asos, 2nd one from Jean Paul Gaultier and the 3rd one from Yves Saint Laurent. ;)

A ešte super Forever 21 náramky od drahého, Versace Bright Crystal od mum a 3 oriešky od sestrinho priateľa. (K 3 orieškom boli 3 vysvetlivky, lebo fungujú ako Popoluškine a ukrývajú 3 šaty:) : 1. sú z Asosu, 2. od Jeana Paula Gaultiera a 3. od YSL. ;)

And the last thing that is on it´s way to me. :) Jewellery Stand from Asos for my dorm! I can´t wait. ;)

A posledná vec, ktorá je ešte len na ceste. :) Stojan na bižutériu z Asosu, ktorý bude super na intrák! Nemôžem sa dočkať. ;)






21 comments:

  1. tie šaty z Asosu som si akurát včera kukala, ale som ich odklikla že "ee", ale asi si ich znovu vyhľadám :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ktoré teraz? Tie Little Mistress, modro-biele či červené? :)

      Delete
    2. tie modro biele, prave pred chvilou som ich pozerala, ale maju vzadu na chrbte vystrih a to ja nechcu :D

      Delete
    3. veď to nevadí, v zime sa Ti nalepovacia neskĺzne ako mne v lete :D a keby, tak pôjdeš naostro ;)

      Delete
  2. ale ja chcem vidieť lyžeeeee! prosíím :-D


    a tie chlpáče mám aj ja, veľmi nepraktické ale extra teplé!

    ReplyDelete
    Replies
    1. baboc :) dám Ti na nich oficiálny link: http://www.volkl.com/us/skis/all-mountain/rtm/rtm-80.html :)

      perfektné sú tie rukavice, nebíčko na ruke :D

      Delete
  3. Krásne veci si dostala! Parfémy mám aj ja, dokonca 3, to stačí na celý rok :D A tie prvé šaty, dokonalosť ♥
    Inak vraj Matkin je žena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čosi? až tri? aké?
      nieeeee... ja fakt chcem, nech je muž :)

      Delete
  4. teeda,že aké super veci!! to mi nejako nejde do hlavy,že šaty z asosu si kúpila v tescu :DD ale sú dokonalé
    stojan tiež skvelý,tie nápisy sú na tom super inak oriešky a šaty,aké milé :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebo vieš, rovnakú značku šiat, ako majú na Asose, dostať u nás v Tescu :)
      Ďakujem, tiež som sa smiala z tých orieškov, že aké originálne ;)

      Delete
  5. óóó Matkin aj u mňa! :)

    (btw, je to žena...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odkiaľ vieš? :)

      Delete
    2. hej aj ja som počula niečo o tom, že je to žena...

      Delete
  6. Matkina som dostala rovnako od segry :D a uz som ho aj precitala, takze odporucam :-)

    ReplyDelete
  7. nádherné veci, aj tie oriešky si si vo zľavách kúpila? akože predávame po tri oriešky pre Zuzku :D ?

    ReplyDelete
  8. krásne darčeky... su sice teraz na každom druhom blogu, ale každý tam má inu kopku a to sa mi páči :-)
    STYL ZENY - GIVEAWAY

    ReplyDelete
  9. kde kupujete moleskiny ? a tri oriešky sú top!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mišo ho kúpil v Bruseli :)

      Delete
    2. Anonymous03:09

      V Martinuse ich nájdeš ;)

      Delete