nedeľa, 9. decembra 2012

counting down the days till my birthday :)


Hi :)
I´m blogging after such a long time. Madness with finals is finally coming to an end in two days.
On the day of my birthday!
Birthday is the most important day of the year for me.
Maybe I´m a little egoistic, but that is the only day of the year that is simply mine!
On 11th I´m also going to meet Patrik G., Timi, Katka and Patrik I., but I will tell you more about that later.:)
Have a wonderful evening.

P.S.: Ok, the photo is from dorm, but I am a student so I have to have at least one! :D
P.S.2.: The bag is an amazing birthday gift from my sis. ;)


Ahojte :)
Po dlhej dobe som na blogu. Šialenstvo so skúškami sa pomaly, ale isto končí už o dva dni.
V deň mojich narodenín!
Tie sú pre mňa najdôležitejším dňom z celého roka.
Možno som trošku egoista, ale je o jediný deň v roku, ktorý je jednoducho môj!
Presne 11teho večer sa vidím s Patrikom G., Timi, Katkou a Patrikom I., ale prečo, tak to vám prezradím už čoskoro.:)
Prajem Vám krásny večer.

P.S.: Ok, fotka je intráková, ale tak čo by som bola za študenta, keby som aspoň jednu nemala? :D
P.S.2.: Tá kabelka je skvelý narodeninový darček od sestry. ;)





bag (Parfois) - Gift from sis
dress, necklace, earrings - H&M
shoes - random
shorts (underneath) - F&F



13 komentárov:

  1. krásne vlasy, krásne šaty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny účes a dokonalé šaty!
    Vlastne, celá si nádherná!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekny je ten vrkoc, si taka dievcatkovska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. suhlasim s lučiak, krasny vrkocik:)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super účes, kto ti ho robil? :)
    no mňa picneeeeeeeee, tak ty budeš mať narodky a ja bez darčeka :D hanba najväčšia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hanba prestrašná! :D
      ďakujem :) a robila som ho ja :)

      Odstrániť
  6. chci vsechny tve saticky:)))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super máš tie vlasy!! Fakt ti to veľmi pristane takto

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kedy mas narodky tak dufam, ze sa uvidime :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. http://petalka.blogspot.sk/2012/12/vianocny-balicek.html

    moja prva give away ;)

    OdpovedaťOdstrániť