nedeľa, 16. decembra 2012

End of the world fashion show (12. 12. 2012)

I went to End of the world fashion show with Timi, Patrik G. and his Evka last Wednesday.
We got the invitation from Katka (big thanks for that!:) and we also met Patrik I.
You are probably confused with all the names, right? :)
It was a fashion show with launch of the brand Le Baron (lebaron.cz). One of the creative designers was Patrik G. :)
The fashion show itself had a totally different concept than all of the others. The theme was end of the world so after news about the world´s end we moved to real fallout shelter. Charming female soldiers divided us into intimate groups and the show started. I really loved the male section!
After that we came to afterparty in hotel Mercure with sushi, champagne and wine and I have to tell you, I had sooo much fun! ;)
Photos will be soon on Timi´s blog. :)

Minulú stredu sme sa stretli s Timi, Patrikom G. a jeho Evkou a šli sme na End of the world fashion show.
Ako organizátorka nás tam pozvala Katka (tej patrí veľké ďakujem za pozvanie:) a stretli sme aj Patrika I.
Asi už z tých mien máte menší mišung , čo? :)
Išlo o módnu prehliadku, na ktorej svoju premiéru zažila značka Le Baron (lebaron.cz), na ktorej navrhovaní potlačí sa podieľal aj Patrik G. osobne. :)
Samotná fashion show mala koncept úplne iný ako ostatné. Keďže témou bol koniec sveta, po úvodných televíznych správach o konci sveta sme sa premiestnili autobusom do reálneho atómového krytu. Šarmantné vojačky nás rozdelili na intímnejšie skupinky a show sa mohla začať. Ja najpozitívnejšie hodnotím mužskú kolekciu, ktorá sa mi mimoriadne páčila.
Potom sme sa vrátili späť do hotela Mercure na afterparty so sushi, šampanským a vínkom a musím sa vám priznať, že som sa bavila najlepšie za poslednú dobu. ;)
Fotky čoskoro u Timi. :)








dress - Asos
jacket - secondhand
shoes - New Yorker
earrings, bag - H&M

10 komentárov:

  1. Krásna si! Nádherné šaty!
    Fotky z prehliadky? :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      zabudla som to tam napísať, ale už je to doplnené - budú čoskoro u Timi :)

      Odstrániť
  2. tieto šaty sú pre mňa top *_* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Topánky sa mi k tomu nehodia a kazia mi celkový dojem, ale tie šaty sú neuveriteľné! Nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ, vonku bolo strašne zima a sneh, takže som si nemohla obuť len klasické lodičky :/ ver mi, že keby nemusím ísť cez ten sneh, tak obuté mám čosi iné..

      Odstrániť
  4. nádherné fotky, nádherná ty, nádherné šaty! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Doslova vilovske saty, krasne su! Blahozelam aj k blogovacim uspechom, su rozhodne zasluzene! Po dlhom case, co som nestihala sledovat blog, si ma ako vzdy milo prekvapila, nadherne outfity a hlavne tie modre cipkovane saty zo starsieho postu, tie su top!
    Lusi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeej, aky ste fesni vsetci! Skoda ze som tam nemohla byt s vami, letenky nepustili. Zuzi verim ze aspon my sa vidime na lyzovacke :)

    OdpovedaťOdstrániť