sobota, 29. decembra 2012

Happy birthday vol. 3

The title says it all. I´m wearing an outfit from the 3rd birthday party.
I love to celebrate and to celebrate a lot. ;)
And I have a great group of friends that can make it happen.
It was awesome. And even though I drank gin, wine and champagne I didn´t have a hangover in the morning. Maybe because I ate a lot of junk food during the party. :D And even though we didn´t go to club (first time ever:) I think this was my best birthday party ever. :)
I have so many perfect birthday gifts but more about that later.
When is your birthday? Is anyone from you born in December like me?

Názov preto, lebo toto je outfit z mojej 3. oslavy narodenín. 
Rada oslavujem a veľa. 
A mám aj super bandu kamarátov, vďaka čomu sa to dá uskutočniť. ;)
Bolo super. Aj napriek veľa ginu, šampanského a vína, čo som vypila, bolo ráno bez opice. Asi preto, že som zjedla veeeeľa chlebíčkov a jednohubiek. :D A aj napriek tomu, že sme napokon nešli do klubu tancovať (stalo sa to prvý raz:) to považujem za zatiaľ najlepšie narodeniny. :)
Dostala som úplne perfektné darčeky, ale o tom niekedy nabudúce.
Kedy máte narodeniny Vy? Je niekto z Vás decembrový ako ja?





dress - Little Mistress
bag - H&M
snake ring - ebay
shoes - Guess

11 komentárov:

  1. Tvoje šaty ma vždy veľmi uchvátia :) Aj tieto sú úplne dokonalé a vyzeráš v nich absolútne úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne za takýto milý komentár :)

      Odstrániť
  2. Byla jsi nádherná :). Ta modrá barva k blonďatým vlasům vypadá perfektně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem všetky tvoje šaty, nechceš mi nejaké dať? :DDD
    a áno, aj ja som decembrová a narodeniny mám práve dnes :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to Ti prajem všetko najlepšie a najkrajšie k narodeninám! :)

      Odstrániť
  4. Šaty sú prekrásne!
    Ja som májová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem to, že si obliekaš stále len šaty. ja sa vždy chystám nejaké si kúpiť a zdá sa mi že vo všetkých vyzerám zle..
    v poslednom čase majú snáď všetci narodeniny :D ja som augustová aj keď moje meno znamená "narodená na vianoce"

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné šaty! extra super modrá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty šaty jsou vážně skvělé, moc Ti sluší :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné šaty !
    Perfektní barva i střih . )

    OdpovedaťOdstrániť