Saturday, December 22, 2012

If a fat man puts you in a bag at night, don't worry I told Santa I wanted you for Christmas.

I love this time of the year.
When I do nothing, except baking for Christmas.
When my man is finally home.
When I meet people I haven´t seen for such a long time.
When I sleep sooo long without setting the alarm clock.
When the winter sales begin (my new shoes and bag on the photo are from there).
And when there is only a couple of days left till Christmas.
What do you like? :)

Milujem toto obdobie.
Keď nerobím nič, až na pečenie vianočných koláčov (už mám hotové linecké aj vanilkové rožky:)
Keď mám konečne doma môjho chlapa.
Keď sa stretávam s ľuďmi, s ktorými som sa dlho nevidela.
Keď vyspávam do nemoty a nemám nastavený budík.
Keď začínajú zimné výpredaje (odtiaľ mám nové boty a kabelku na fotke).
A keď do Vianoc zostáva len pár dní. ;)
A čo máte radi vy? :)






dress - Asos
bag, jacket, necklace, ring - H&M
shoes - Deichmann (5th Avenue by Halle Berry)

11 comments:

  1. tú kabelku som tiež chcela ... ale nakoniec som si ju nekúpila a teraz ľutujem :/ :/ ... dúfam že ju zoženiem ešte :-D

    ReplyDelete
  2. milujem krajku ♥ a košické bytovky :D

    ReplyDelete
  3. urcite si to fotila dnes zuzi, ked bolo tak krasne slnecno super:)

    ReplyDelete
  4. och veru máš pravdu, akurát mňa trochu štve to nič nerobenie, lebo by som mala písať bakalárku, ale čo už :D
    a inak moc pekný top!
    a jop výpredajeee!!

    ReplyDelete
  5. veľmi pekný outfit :) hlavne tie šaty su skvele

    ReplyDelete
  6. Super cute! I love your shoes and necklace. I'm loving this time of year too :)

    -Haylie

    ReplyDelete
  7. ja na tomto období mám rád najmä ten pocit, že "semester skončil"... som zvedavý, čo budem mať rád tak o dva roky, keď nebude končiť žiaden semester :))

    ReplyDelete
  8. toto obdobie tiež zbožňujem :) a super názov článku :)
    krásne topánky!

    ReplyDelete
  9. Krásne šaty :) Ja mám rada tiež to vyspávanie, pozeranie rozprávok (aj keď už sú dosť klišé, ale to k Vianociam patrí :) ) a to že k nám príde babka a sme všetci spolu :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. aj ja milujem toto obdobie ;)

    ReplyDelete