Tuesday, December 04, 2012

New in & Tips


Hi, I know I haven´t been posting much and I´m sorry. The truth is that this two upcoming weeks will be a massacre. Not the Texas chainsaw one but the journalistic one that involves 4 finals and a lot of projects I need to finish.
My days all look the same. School, food, study, sleep and sometimes in different order. I´m so glad when I can find time to even watch Gossip Girl. :)
So me and my outfits won´t be here much. Everything will be probably over on 11th of December (the most important day for me- my birthday!:)
Please wish me luck. :)
P.S.: For girls who tagged me in their chain posts: I´m really glad and thank you, but I really don´t have much time to do this now, but I will as soon as this madness ends. :)


Today about stuff I bought, about stuff that is on it´s way to me and some tips. :)



Ahojte, viem, že momentálne toho veľa nepostujem a veľmi ma to mrzí. Pravda je taká, že v týchto nasledujúcich dvoch týždňoch prebieha masaker. Nie texaský motorovou pílou, ale žurnalistický, spojený so zatiaľ 4 skúškami a odovzdávaním všetkých prác.
Moje dni vyzerajú ako podľa kopírky: škola, jesť, učiť sa, spať a niekedy aj v rozdielnom poradí. Keď si pozriem Gossip Girl tak môžem byť rada. :)
Takže teraz tu ja aj moje outfity budú pomenej. Všetko sa asi skončí 11.12., čiže v deň pre mňa najpodstatnejší (moje narodeniny!:).
Tak mi držte prsty. :)
P.S.: Pre baby, ktoré ste ma označili v reťazovkách: Ďakujem pekne, ale momentálne neviem, kde mi hlava stojí, určite sa k nim pokúsim vrátiť, keď budem mať viac času. :)


Dnes tu nájdete veci, ktoré som si kúpila, ktoré sú ešte len na ceste ku mne a nejaké tipy. ;)






I know you can´t see that much in here but wait, you will see it later in action. :) Dress with roses from Asos (from here), that I will wear on a school party this Wednesday. White lace one from H&M and jewelry from H&M too. (Of course I got something for my mom and sis too but that is supposed to be a Christmas secret so I can´t show it to you.:)

Viem, že tu toho veľa nemôžete rozoznať, ale nebojte, uvidíte neskôr v akcii. :) Šaty s ružičkami z Asosu (odtiaľ), ktoré si beriem na našu katedrálku už v stredu. Biele čipkované z H&M a náramok, náušnice, a prstene tiež z H&M. Majú teraz výpredaj na niektoré kúsky z bižutérie a ak si kúpite Šarm, vnútri máte kupón na 5 eur dole z nákupu nad 12 eur. :) (Samozrejme, že som kúpila aj niečo pre mamku a sestru, ale to bude vianočné prekvapko, takže to nemôžem ukázať.:)

Edressy is sending this dress to me and I can´t wait! I chose it myself and gave them all of my measurements so I hope it will be amazing. :) Their partner website also has a christmas sale so if you want to check it out, just click here. (more pieces you buy, the bigger the discount is :)

Edressy mi posiela tieto šaty a neviem sa ich už dočkať! Sama som si ich vybrala, dala som im všetky moje rozmery, tak dúfam, že budú úžasné. :) Ich partnerská webstránka má teraz vianočný výpredaj, takže ak si to chcete omrknúť, tak kliknite sem. (čím viac nakúpite, tým väčšiu máte zľavu :)

And Asos really knows what makes me happy. Because of my birthday coming up, they send me a special discount b-day coupon, so I got this dress as a gift for me from me. :D I know how you often ask me for links so if you want the same one, it´s here. :)

A Asos naozaj vie, čo ma poteší. Keďže o chvíľku mám narodeniny, tak mi poslali špeciálny zľavový narodeninový kupón, takže som si kúpila darček odo mňa pre mňa. :D Keďže sa ma často pýtate na linky, tak ak by ste chceli rovnaké, nájdete ich tu. :)



8 comments:

  1. Zuzi, tie od edressy su krasne!! Samozrejme aj z Asosu, ale tie... ooooch, aj ja chcem!!! :)

    ReplyDelete
  2. tie šaty z Edressy sú dokonalé....:) vau

    ReplyDelete
  3. Všetky šatočky sú krásne :)

    ReplyDelete
  4. 1 šaty sú bohovské :))

    je u mňa GA alias pozvánka

    ReplyDelete
  5. dokedy platia tie zľavy zo šarmu ?? :)

    ReplyDelete
  6. i love white dress, very elegant <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. i love white dress

    ReplyDelete