Sunday, January 27, 2013

“Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy.” - Frank Sinatra

My whole day is about hangover because I went out with my friends yesterday. :D
So not very productive.
I sleep, eat, watch cat videos on youtube (do you know Maru?:), eat, lie down, eat and watch Criminal Minds.
So I won´t write more. :D
How do you spend days like this?

P.S.: Don´t forget about giveaway!

Po včerajšom večeri s priateľmi je dnešok v znamení opice. :D
Takže celý deň trávim veľmi "produktívne".
Spím, jem, pozerám na youtube videá s mačkami (poznáte Maru?:), jem, ležím, jem a pozerám Criminal Minds.
Takže nepíšem viac, lebo by to veľmi nemalo zmysel. :D
Ako väčšinou trávite podobné dni vy?

P.S.:Nezabúdajte na giveaway a ďalšiu giveaway!:)











dress - Club L (gift from amazing friend)
bag - Oasap
jacket - H&M
tights - Tally Weijl
shoes - New Yorker

6 comments:

  1. ty máš tak dokonalé šaty! si mňam :D ♥

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to je skvelý kompliment :D ďakujem :)

      Delete
  2. Anonymous22:06

    Zuzka krasny outfit, ale odkedy sledujem tvoj blog stale sa neviem stotoznit s tvojou farbou vlasov pripada mi ze je az prilis svetla a tvoja pekna tvaricka v nej zanika, neuvazovala si nad trosku prirodzenejsim odtienom blond, trosku viac tmavsim?
    Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anka, už som ju aj raz menila na tmavohnedú, mala som bob a la Vicoria Beckham, ale držalo ma to len týždeň, potom som sa znovu vrátila do blond. Uvažujem nad prirodzenejšou blond, len to budem musieť zveriť kaderníkovi, lebo neviem, ako by to dopadlo, keby som to farbila doma :)

      Delete
  3. Nádherné šaty!♥ Moc ti to sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete