Saturday, January 05, 2013

happy belated New Year :)

Hello, I´m posting this late and from Bratislava.
And I wish you amazing belated New Year, hope it wil be the best one ever!
The reason why I do it this late is that my school and finals keep me busy.
I have some new stuff, for example late birthday gifts and a couple of things from the internet.
I will show them to you today. ;)

Ahojte, hlásim sa Vám takto neskoro, už z Bratislavy.
A dodatočne želám krásny nový rok, nech je ten najlepší, ako môže byť!
Takto neskoro až preto, lebo ma posledný týždeň zamestnáva škola a skúšky.
Nakopilo sa mi pár vecí, napríklad darčekov na neskoré narodeniny a ešte pár dlho očakávaných vecí z netu.
Tie Vám dnes ukážem. ;)






2 gorgeous dresses from my friend Naty. :)
2 úžasné šaty od kamošky Naty. :)

Long-awaited bag from Oasap.
Dlhoočakávaná kabelka z Oasapu.

Jewelry, H&M gift card and little doe brooch, all gifts. :)
Šperky, H&M gift karta, brošňa s malou srnkou, všetko darčeky. :)

Jewelry stand from Asos and cupcake jewelry- gift from friend.
Stojan na šperky a šperky s motívom cupcakes- od kamošky.

And the most creative gift- dinosaur that grows in water. :D
A najkreatívnejší darček- dinosaurus, ktorý rastie vo vode. :D

12 comments:

  1. šperky s motívom cupcakes musia byť zlaté,stojan je krásny,pekné veci

    ReplyDelete
  2. Super je ten stojan, aky je velky prosim ta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám ho tu v BA, tak neviem presne zmerať, ale asi okolo 30x40 cm :)

      Delete
    2. Krasne vecisi podostvala


      Littlecurlykate.blgspot.sk potesm sa tvojej navsteve na mojom blogu

      Delete
  3. och aj ja mám tkaého dinosaura, len som sa nedvážila ho ešte dať do vody :D

    ReplyDelete
  4. tie žlté šaty sú peckové, ukáž na sebe!

    ReplyDelete
  5. Anonymous19:45

    nebola si náhodou v stredu v kine na kareninu? myslím že som ťa zahliadla, ale ja už som sedela, inak by som ťa aspoň pozdravila:) ako sa ti páčil film? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, bola, škoda, že si sa neprihovorila :) O Karenine poviem v ďalšom poste. Ale trochu ma sklamala. :/

      Delete
  6. oooo brošňa s malou srnkou.. jééj ;)))

    ReplyDelete
  7. žlté šaty, vau!!! kamarátka vybrala naozaj dobre ;)

    a stojan na šperky ma baví taktiež :)))

    ReplyDelete
  8. tie šaty sú úžasné! :)
    a dinosaurus je top :D

    ReplyDelete
  9. krasne saty, iste budes kocka:)

    ReplyDelete