Sunday, January 06, 2013

Hey blog... Happy birthday!


Oh god!
I have no idea how this happened. I completely forgot that today is the 2nd birthday of my blog!
So I wish it happy birthday!
I have met so many cool people during this time, I´m writing 352nd post, there have been unbelievable 3809 commnents posted, I have bought probably a million of dresses, I have cursed so many times because of my sale shopping on Asos and I have found a couple of luxury treasures in secondhand!
I thank you all for reading it, also you that only look at the picturess, you that have stopped me randomly with: "hey, I read your blog" and you that are the reason why I still keep doing it! :)

P.S.: I want to have a giveaway to celebrate, just wait till my finals are over. ;)


Bože!
Neviem, ako sa mi to mohlo stať, ale úplne som zabudla, že má môj blog dnes druhé narodeniny!
Tak mu teda blahoželám. ;)
Za ten čas som spoznala skvelých ľudí, píšem práve 352hý príspevok, na tomto blogu sa ocitlo už neuveriteľných 3809 komentárov, nakúpila som asi milión šiat, nadávala nespočetnekrát za výpredajové nákupy na Asose a našla pár luxusných skvostov v sekáči, ktoré by som nikdy nečakala !
Ďakujem Vám všetkým, čo ho čítate, tým, ktorí len pozeráte obrázky, tým, čo ste ma už náhodne zastavili, že "čítam Tvoj blog", tým, vďaka ktorým ma to ešte stále drží! :)

P.S.: Chystám giveaway na oslavu, ale najskôr musím skončiť skúškové. Potom sa tešte. ;)


(Aj keď sa z neho môj Mišo smeje, že má jednu polku tváre inú ako druhú, tak som si ho tu jednoducho nemohla odpustiť. :D)

9 comments:

  1. a nech má aj tak je to fešák :D
    Všetko najlepšie prajem a nech sa ti aj ďalej darí :)

    ReplyDelete
  2. jednu polku lepšiu jak druhú :3 :-DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. dvíham na blog skleničku niečoho dobrého! :)

      Delete
  3. Anonymous12:03

    Mat tak tie obidve polovice k dispozicii aj so zvyskom tela ! :D btw happy bday, len tak dalej :)

    ReplyDelete
  4. všetko najlepšie! nech tu blog ešte dlho dlho je. :)

    ReplyDelete
  5. všetko najlepšie, nech sa ti darí aj nadalej :-))

    ReplyDelete
  6. tak teda všetko najlepšie! ;)
    hoci má 21 polky vraj...hmmm....iné ale aj trak má vypracované vrchné telo

    ReplyDelete