streda, 9. januára 2013

Movie tips

These photos are from Košice, when we went to see Anna Karenina with Mišo.
To tell you the truth, I was disappointed. 
The whole movie took place in a theatre setting with coulisses so I couldn´t really get into the story and characters. When the story got more dramatic it got better, but it felt a little slow. I guess it´s better to see it on laptop at home than to waste money on the cinema. I give it a big plus for the costumes.
Have you seen Anna Karenina? Or do you know any good new movie? (I will show you what movies I have seen in a recent time at the end. :)


Tieto fotky sú ešte z Košíc, keď sme s Mišom boli na Annu Kareninu.
Aby som povedala pravdu, bola som dosť sklamaná.
Celý film sa odohrával v prostredí divadla a kulís, takže sa mi nedarilo úplne sa vžiť do deja a postáv. Keď sa príbeh trošku zdramatizoval, tak to bolo lepšie, ale inak mi prišiel dosť zdĺhavý. Podľa mňa je lepšie si ho mrknúť doma, na notebooku, ako platiť zbytočne za kino. Veľké plus má ale u mňa za kostýmy.
Videli ste Annu Kareninu? Alebo mi viete poradiť nejaký dobrý film na pozretie? (V závere vám ukážem tie, ktoré som za poslednú dobu videla ja. Asi Vám až tak intelektuálne neprídu, ale tak nebojte, nabudúce budú aj také. :)





dress - Asos
bag - Oasap
sweater - Mango
shoes - New Yorker




Movies Filmy :

Perks of being a wallflower

Really good movie with pretty Emma Watson and great soundtrack. Totally different than other movies about american high school. You have to see it!:)

Veľmi pohodičkový film s krásnou Emmou Watson a dobrým soundtrackom. Úplne iný, ako všetky ostatné z prostredia americkej strednej školy. Určite odporúčam pozrieť!:)

Batman Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises

I have never liked superhero movies (especially Spiderman - why the hell was he played by Tobey Maguire?) and after Mišo told me how awesome Batman is I was still skeptical. I was so wrong! I just couldn´t stop watching more and more. And let me tell you - Anne Hathaway as Catwoman? Sexy as hell!

Nikdy som nemala rada filmy so superhrdinami (hlavne Spidermana- prečo ho preboha hral Tobey Maguire?). A potom, ako mi Mišo povedal, aký je skvelý Batman, som bola tiež skeptická. Tak som sa mýlila! Keď som raz začala pozerať, jednoducho som nemohla pestať. A Anne Hathaway ako Catwoman je neskutočne sexy!

Pitch Perfect

I wacthed this movie during train ride to Bratislava. I couldn´t really think about it that much and I didn´t need to also. Classic American comedy for those moments when you just need to "turn off" your thoughts. Of course with happy end. I wanted it to be funnier but it wasn´t. So average score from me. Those who like Glee will love it.

Fú, no ja som si tento film zapla vo vlaku a aj z toho Vám je jasné, že rozmýšľať nad ním som veľmi nemohla a hlavne ani nemusela. Klasická americká komédia, keď potrebujete vypnúť hlavu. Samozrejme s happyendom. Čakala som, že to bude trošku vtipnejšie ako to bolo, takže hodnotím priemerne. Tým, ktorí obľubujú Glee sa to bude páčiť určite.

For a Good Time, Call...

Another simple American comedy. But there comes a moment in time when you have mood for a movie like this (for example during my early mentioned train journey:). I like comedies about sex (in this case about to flatmates that start sex phone line together). :)

Tiež ďalšia jednoduchá americká komédia. Ale niekedy mám chuť aj na to (zase v spomínanom vlaku:). Mám rada komédie o sexe (v tomto prípade o dvoch spolubývajúcich, ktoré si založia erotickú linku), takže hodnotím dobre. :)

All Good Things

Even though Ryan Gossling and Kirsten Dunst acted in it the movie was just one big disappointment.

Napriek tomu, že tam hrali Ryan Gossling a Kirsten Dunst bol tento film len veľkým sklamaním.

21 Jump Street

I have laughed so hard! Even though I still think that Superbad was better this was just hilarious! ;)

Neskutočne som sa na tom nasmiala. Aj napriek tomu, že si myslím, že Superbad bol lepší, toto bolo tak zábavné, že koniec! ;)


I´m planning to watch these in next couple of weeks. :)

A tieto plánujem pozrieť v najbližších týždňoch. :)






7 komentárov:

  1. o Anne som počula už všeličo tak neviem.. Perks a Pitch si chcem pozrieť už nejaký ten čas. Batmana milujem a teším sa, že konečne niekto kto nemá rás Spidermana :D aj keď sa teším na ten najnovší čo vyšiel v lete vraj je lepší. 21 jump street ma teda vôbec nebavilo :D requiem je vraj úžasný ale ja sa takých filmov bojím tak radšej nie. chcem si pozrieť skyfall, cloud atlas, life of pi, gangster squad atď atď :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som veľký filmový "antifanúšik"... do kina chodím len sporadicky a vo vlaku si radšej čítam (film si zapnem akurát vtedy, keď som lenivý ešte aj na otvorenie knihy)... no medzi mojich favoritov jednoznačne patria:

    - a single man
    - notes on a scandal
    - coco before chanel
    - denník bridget jonesovej (áno, treba mať aj niečo menej náročné medzi favoritmi :) )
    - dreamgirls (najmä kvôli jennifer hudson)

    a chystám sa pozrieť: Now is Good :) (až sa raz budem teda veľmi nudiť.. :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The Perks, 21 Jump Street a Pitch Perfect si chcem už dlhšie pozrieť :)
    a Skyfall odporúčam, mne sa veľmi páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nasi boli na Annu a mama bola unesena tym spracovanim. Ja si to asi pozriem v pohodli domova a porovnam s knizkou :)
    Z tych ostatnych co si dala som nevidela ziaden, je to mimo moj zaner, okrem Requiem for a dream, co je uz legenda. Trosku taky filmarsky manierizmus, ale stoji za to. Tiez je zaujimave porovnanie s knihou...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. akurát včera som kukala film a perks of being wallflower a aj na blog sa to zavesí zajtra ;D asi čítaš myšlienky Zuzi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť